חדשות בריאות קורונה | Covid-19 רפואה אלטרנטיבית רפואה משלימה רפואה תזונתית

האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית מפעילה קו חם בימי קורונה

האגודה להומאופתיה, ממליצה לנהוג על פי הוראות משרד הבריאות על מנת לצמצם את הסיכון להידבקות בנגיף קורונה | Covid-19. ה-קו החם פועל כל יום בין השעות; 8:00 – 20:00, ליצירת קשר ניתן להתקשר אל; 050-2224049 ◄ הטיפול ההומאופתי הוא אינו מהווה תחליף לטיפול רפואי. בנוסף לכך, על מנת לשמור על מערכת חיסונית איתנה ויציבה, מומלץ מאוד להתייחס לשלושת העקרונות.
0
0
עוזי רוזנצוויג, יושב ראש האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
עוזי רוזנצוויג

האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית, בראשות עוזי רוזנצוויג, מפעילה מתחילת השבוע “קו חם” לסיוע בכל הקשור ליצירת שיגרה בריאה ורגועה בימים של חוסר שיגרה של ‘מגיפת קורונה’ זאת עם מיטב ההומאופתיים, אשר יענו לשאלות הקשורות לנושאי חרדה ולנושאים הקשורים לחיזוק המערכת החיסונית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יאמר מיד; האגודה להומאופתיה, ממליצה לנהוג על פי הוראות משרד הבריאות על מנת לצמצם את הסיכון להידבקות בנגיף קורונה | Covid-19. ה-קו החם פועל כל יום בין השעות; 8:00 – 20:00, ליצירת קשר ניתן להתקשר אל; 050-2224049.

ההומאופתיה הקלאסית היא שיטת טיפול מערבית המטפלת באדם עצמו ולא במחלה. בראייה ההומאופתית, הפתרון למחלות אינו טמון במציאת “נשק יעיל” כנגד מחוללי מחלות למיניהם (חיידקים, וירוסים, פטריות) אלא טיפול באדם, דרך חיזוק מנגנוני ההגנה הטבעיים שלו, שיאפשרו לו להתמודד עם אותם מחוללי מחלה.

הטיפול באדם כמכלול, ולאו דווקא במחלה עצמה, מתייחס למגוון שיקולים בבחירת הטיפול הקשורים למצבו הגופני, הנפשי והרגשי של המטופל.

הטיפול נועד לעורר את מערכת החיסון שתאפשר לאדם להתמודד עם מחלות. התכשירים ההומאופתיים מותאמים אישית למטופל ולא ניתן לרכוש אותם כתכשירי מדף.

תכשירים מבוססים על תמציות עדינות של חומרים טבעיים, כגון; מינרלים וצמחים שנועדו לתת גירוי שיעורר את המערכת החיסונית מחוזקת שתשמור על הבריאות הנפשית והפיזית ותגן על הגוף מפני חיידקים ווירוסים.

מטעם משרד DNA – ייעוץ תקשורת ויחסי ציבור, מסרה הגב’ דרורה נבון, לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; “הטיפול נועד לעורר את מערכת החיסון שתאפשר לאדם להתמודד עם מחלות.

יודגש, כי הטיפול ההומאופתי הוא אינו מהווה תחליף לטיפול רפואי. בנוסף לכך, על מנת לשמור על מערכת חיסונית איתנה ויציבה, מומלץ מאוד להתייחס לשלושת העקרונות שלהלן;

  • תזונה – להתייעץ באנשי מקצוע שהוכשרו בתחום, על מנת לשמור על תזונה מאוזנת ומותאמת לצרכי הגוף.
  • תנועה – להפעיל גם את הגוף וגם את הנפש.
  • תודעה – ההבנה שקיימת מערכת יחסי גומלין בין גוף ונפש. אדם שמח, שמממש את עצמו, אדם בעל חשיבה חיובית שמתחבר לדברים החיוביים שבו ושל סביבתו, יהיה לו הרבה יותר קל להיות בריא וגם להתגבר על הבעיות כשהן מופיעות.

 למצוא הומאופת/ית | איך אדע שמי שמטפל בי מקצועי?

האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית -לוגועל מנת לוודא שההומאופת אליו פניתם, הוא מקצועי ומוסמך, בדקו אם הוא רשום באגודה. להומאופתים הרשומים באגודה, מצוין ליד שמם התואר; RCHomהומאופת קלאסי רשום.

המשמעות היא עמידה בדרישות הלימודיות של ההכשרה בהומאופתיה וכן מחויבות לתקנון האתי של האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית.

האגודה הישראלית, הוקמה בשנת 1993 ושמה לה למטרה לטפח את הרמה המקצועית של התחום, את הידע ואת המודעות הציבורית אליו.

האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית, עומדת בקשרים מקצועיים עם שאר האגודות להומאופתיה ברחבי העולם ומעודדת תקן גבוה של טיפול, הוראה ומחקר.

לחצו כאן למציאת הומאופת/ית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן