חדשות יופי נעים

ג’ניפר לופז תגיע לישראל בטרנד לוהט תוספות שיער של קוקו ארוך

לדברי בעלת חברת 'חיה ברנפמן תוספות שיער' הגב' חיה ברנפמן; "תוספת של קוקו ארוך היא אחת התוספות שיער שיותר קל להרכיב לבד, זאת ללא כל הצורך להגיע אל המספרה.למעשה בתוך דקות מקבלים מראה גלאם זוהר ומושקע. כל שיש לעשות הוא ליצור קוקו מתוח גבוה ועליו מלבישים את התוספת... שימו לב, מה שחשוב בו כי יש להשקיע זמן ומחשבה הוא בחירה נכונה של התוספת".
0
0
ג'ניפר לופז תגיע לקיץ ישראל בטרנד לוהט תוספות שיער של קוקו ארוך | צילום: instagram | עיבוד צילום: שולי סונגו
ג’ניפר לופז

הזמרת שחקנית ורקדנית אמריקאית ג’ניפר לופז (Jennifer Lopez) המוכרת גם בכינוי; ג’יי לו, שתופיע בישראל, לראשונה ותעלה ב–1 באוגוסט על הבמה בפארק הירקון בתל אביב, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלה “It’s My Party” ולא בכדי בימים האחרונים, היא נבחרה בה מועצת מעצבי האופנה של אמריקה כאייקון האופנה של 2019, לופז, תגיע לקיץ הישראלי בטרנד לוהט לקיץ תוספות שיער של קוקו ארוך.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כידוע, כוכבות הוליווד הנוצצות מצליחות בכל פעם מחדש להפתיע עם הטרנד שהופך בעקבותיהן להכי לוהט בעונה. והפעם הגיע תורה של ג’ניפר לופז, אשר עתידה כאמור, להגיע הקיץ לישראל, עשתה את זה ובגדול עם תוספת הקוקו הארוך והמרשים שהיא מתהדרת בו בימים אלו .

לדברי בעלת חברת ‘חיה ברנפמן תוספות שיער’ הגב’ חיה ברנפמן; “תוספת של קוקו ארוך היא אחת התוספות שיער שיותר קל להרכיב לבד, זאת ללא כל הצורך להגיע אל המספרה.

למעשה בתוך דקות מקבלים מראה גלאם זוהר ומושקע. כל שיש לעשות הוא ליצור קוקו מתוח גבוה ועליו מלבישים את התוספת… שימו לב, מה שחשוב בו להשקיע זמן ומחשבה הוא בחירה נכונה של התוספת“.

חיה ברנפמן; “יש לאבחן סוג השיער והגוון כדי להגיע לתוצאה הקרובה ביותר לשיער הטבעי, תוספת כזו, תשתלב עם שיער ראשנו בצורה הרמונית ומושלמת”.

לדברי הגב’ ברנפמן; “ב’בחירת התוספת’ חשוב לשים דגש על בחירת שיער טבעי איכותי, כזה שצבעו לא ידהה עם חלוף הזמן ולאחר חפיפות.

דבר חשוב נוסף יש לאבחן את סוג השיער והגוון על מנת להגיע לתוצאה הקרובה ביותר לשיער הטבעי, תוספת כזו, עשויה להשתלב עם שיער ראשנו בצורה הרמונית ומושלמת”.

עוד הוסיפה וסיכמה הגב’ חיה ברנפמן; “בתוספת “זנב סוס” ניתן להשתמש למראה קוקו מתוח ארוך ומלא שהוא נשי ואצילי מעיין כמוהו.

כמו כן, כיוון שמדובר בתוספת שמתלבשת על קוקו טבעי,  ניתן גם ליצור ממנו תסרוקות מגוונות”.

ממשרד דניאלה רייבנבך – יחסי ציבור, הוסיפה ומסרה הגב’ זיוה וייס, לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה‘ כי; ניתן להשיג ב“חיה ברנפמן תוספות שיער” (קריית המדע 6, ירושלים), מחיר, החל מ- 1000 ₪.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן