אופנה מדינת ישראל בת 70

גלביות כחול לבן בסימן 70 שנה לישראל של אופנת ml

הבדים בקולקציה של רשת האופנה ml - אלסטיים, נושמים ונעימים למגע עשויים מוויסקוזה, כותנה בשילוב לייקרה. טווח מחירים; 99 ₪ -149 ₪ ◄ גזרת הגלביות - סממן ישראלי מובהק - הגלבייה המסורתית, תופסת מקום של כבוד ומגיעה באורכים שונים, עם הדפסי טאי דאי בכחול- לבן, בצבע לבן נצחי עם ליבית כחולה ואופציה נוספת של גלבייה גם בלבן עם הדפס אתני בהשראה מקומית כחולה; הים התיכון. מידות גלביות החל ממידה; 42 עד 54.
0
0
גלביות כחול לבן בסימן 70 שנה לישראל של ml | צילום: גיא זלצר
גלביות כחול לבן בסימן 70 שנה לישראל של ml | צילום: גיא זלצר

רשת האופנה ‘ml’ משיקה מהדורה מוגבלת של פריטים שעוצבו בהשפעת חגיגות יום העצמאות לציון 70 שנה למדינת ישראל.  הקולקציה באה לידי ביטוי בצבעוניות המתבססת על סקלאת גוונים של כחול –לבן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

האוסף מציג פריטים המתבססים על הצבע צברי-ישראלי – כחול על גווניו; נייבי, רויאל דיו , אינדיגו, תכלת. סקלאת צבעים זו, מחמיאים לכל אישה ובכל מידה. הקולקציה של רשת האופנה ml, מציעה טי שירטים עם הדפסים, שילובי פנינים, טקסטים, אורנמנטים אתניים המשלבים פאטצ’ים.

טוניקות חושפות כתפיים בשלל גוונים של תכלת ובגווני ג’ינס בהיר לצד כהה, שמלות בשילובים של נייבי ולבן.עוד באוסף, שמלות פשתן מנוקדות בכחול/לבן, תכלת/לבן.

חולצות אריג חלקות, עם פסים לאורך ולרוחב, לצד נקודות בלבן/ נייבי, המשתלבים עם ג’ינס, מכנסי דריל שטופות בגוונים כחולים, דריל לבן בגזרת 7/8 ובשלל גזרות מחמיאות ומחטבות וסופר נשיות, שיתאימו למראות שונים לאורך כל היום מבוקר עד ערב.

 גלבייה מסורתית

גזרת הגלביות – סממן ישראלי מובהק – הגלבייה המסורתית, תופסת מקום של כבוד ומגיעה באורכים שונים, עם הדפסי טאי דאי בכחול- לבן, בצבע לבן נצחי עם ליבית כחולה ואופציה נוספת של גלביה גם בלבן עם הדפס אתני בהשראה מקומית כחולה; הים התיכון.

גלביות כחול לבן בסימן 70 שנה לישראל של ml | צילום: גיא זלצר
גלביות כחול לבן בסימן 70 שנה לישראל של רשת האופנה ml | צילום: גיא זלצר

הבדים בקולקציה של רשת האופנה ml – אלסטיים, נושמים ונעימים למגע עשויים מויסקוזה, כותנה בשילוב לייקרה.

  • טווח מחירים; 99 -149 ₪.
  • מידות גלביות החל ממידה; 42 עד 54.

להשיג בסניפי רשת ML ברחבי הארץ. אל; אתר החברה: http://www.matimli.co.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן