חדשות כאן ישראל מסים

בעלת מספרה: אני במצב כספי קשה וחייבת לעבוד בשחור

המבצע נגד מעלימי מס והון שחור, נערך בקרב עסקים מענפי המסחר והשירותים בישובים; אשדוד, אשקלון, קריית גת, קריית מלאכי ובמושבי הסביבה וברשות המסים, לא מסתירים את העובדה, כי המבצע התמקד בעסקים לגביהם התקבל מידע מקדים, עסקים עם פעילות עסקית רחבה ועסקים שקיבלו אזהרה בשנה האחרונה.
0
0
איור של מעצבת שיער בפעולה עם לקוחה במספרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ספרית בעיר אשקלון פמפקחי מס הכנסה: “אני במצב כספי קשה ומוכרחה לעבוד בשחור…” | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

נציגי פקיד שומה אשקלון, העושים עבודה קשה וקדושה למען הכנסות המדינה כבר מורגלים בכל מיני סיפורים ותירוצים מרשימים מדוע בעלי עסקים אוהבים ו/או נאלצים להעלים הכנסות אבל את הנימוק הבא והמקורי של בעלת עסק בעיר אשקלון, הם לא יישכחו במהרה. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

ביקורת במספרת נשים באשקלון, חשפה, כי כספים בסך של 3,000 ₪ אשר שולמו בימים הקודמים לביקורת בסופו של דבר, לא נרשמו כלל. עוד נמצא, הפרש בין היומן ששימש את בעלת המספרה לרישום הכנסות לבין סרט הקופהטענת בעלת המספרה: “אני במצב כספי קשה ומוכרחה לעבוד ב…שחור“.

בעל עסק לקנייה ולמכירה של מתכות מאזור העיר אשדוד שלא רשם חשבוניות בהיקף של 15,000 ₪. הסביר; “פנקס החשבוניות, נגמר לי, הזמנתי אחר, אך עוד לא קיבלתי אותו…”.

נגד בעלת חברה של טלמרקטינג מהעיר אשדוד, נטען, כי לא תיעדה בספרי החברה העברה בנקאית מחוץ לארץ לחברת טלמרקטינג מאשדוד בסך 230,000 ₪ ולא הוצאה בגינה קבלה. לדברי בעלת חברת הטלמרקטינג, בחברה, נוהגים להוציא חשבוניות רק ב… סוף חודש.

 המבצע התמקד בעסקים לגביהם התקבל מידע מקדים, עסקים עם פעילות עסקית רחבה ועסקים שקיבלו אזהרה

מבקרי ניהול ספרים של רשות המסים, הגיעו בשבוע שעבר אל 143 עסקים, בכללם חברת הטלמרקטינג, במסגרת מבצע ביקורות בניהולו של פקיד שומה אשקלון. מהפעילות, עולה, כי 4% (אחוז) מן הנבדקים לא רשמו הכנסות.

המבצע נערך בקרב עסקים מענפי המסחר והשירותים בישובים; אשדוד, אשקלון, קריית גת, קריית מלאכי ובמושבי הסביבה ובדוברות רשות המסים, לא מסתירים את העובדה, כי המבצע התמקד בעסקים לגביהם התקבל מידע מקדים, עסקים עם פעילות עסקית רחבה ועסקים שקיבלו אזהרה בשנה האחרונה.

פעילות הביקורת באזור אשקלון, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן