חדשות כאן ישראל מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ עיתונות | תקשורת המונים

בנימין נתניהו: איך נראה פייק ניוז? הנה דוגמה טרייה מהיום

תקשורת השמאל שוב משחירה ושופכת את דמה של רעייתי שרה, כפי שהיא עושה מדי יום כבר יותר מ-20 שנה. אני לא מכיר הרבה אנשים שהיו עומדים במסע צייד כל כך נוראי במשך שנים, אבל אני יודע היטב שהציבור, כבר יודע להבחין בין האמת לבין השקר. רעייתי האהובה שרה, אני מעריך אותך על העמידה האיתנה שלך, מול הרדיפה והשקרים של התקשורת. תודה שלמרות הכל את ממשיכה לעשות רק טוב למען כל אזרחי ישראל ולמען משפחתנו". סיכם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו הערב.
0
0
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ורעייתו שרה ברקע: הפרסום באתר Ynet המוגדר פייק ניוז | עיבוד: שולי סונגו ©
נתניהו ורעייתו שרה

רק כדי שבעתיד ייקראו את הדבר הבא. בִּנְיָמִין נְתַנְיָהוּ הוא ראש ממשלת ישראל. בין השנים; 1984–1988, היה נתניהו שגריר ישראל ב-האומות המאוחדות (או”ם). לאחר מכן, הצטרף אל ‘מפלגת הליכוד’ והיה חבר הכנסת השתיים עשרה וסגן שר בממשלת ישראל. וכך כתב היום (יום שלישי כ”ה בתשרי התשפ”א) נְתַנְיָהוּ; איך נראה פייק ניוז? הנה דוגמה טרייה מהיום, בזמן שאני בתוך דיונים מהבוקר על אסטרטגיית היציאה שלנו מהקורונה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

קודם מוציאים כותרת שקרית באתר (ynet) “ווינט“; ״במיוחד לשרה נתניהו; רכב משוריין חדש בעלות של יותר ממיליון שקל״.

אחרי זמן קצר, שירות הביטחון הכללי (הַשַּׁבַּ”כּ) מנפץ את הפרסום השקרי בהודעה רשמית; ״אין מדובר ברכב חדש שנרכש עבור משימת אבטחת רעיית ראש הממשלה.

מדובר ברכב אחד מתוך שוּרת רכבים שהוזמנו לפני 3 שנים, המיועד להחליף צי רכבים ממוגנים עבור אישים מאובטחים. מדובר בהחלטה מקצועית של שירות הביטחון הכללי ואגף הביטחון במשרד ראש הממשלה – למאובטחים אין כל חלק בקבלת ההחלטות בעניין״.

הבלון התפוצץ בתוך שעה, אבל הנזק כבר נעשה. אני אפילו לא מצפה מהם להתנצל.

תקשורת השמאל שוב משחירה ושופכת את דמה של רעייתי שרה, כפי שהיא עושה מדי יום כבר יותר מ-20 שנה.

אני לא מכיר הרבה אנשים שהיו עומדים במסע צייד כל כך נוראי במשך שנים, אבל אני יודע היטב שהציבור, כבר יודע להבחין בין האמת לבין השקר.

רעייתי האהובה שרה, אני מעריך אותך על העמידה האיתנה שלך, מול הרדיפה והשקרים של התקשורת. תודה שלמרות הכל את ממשיכה לעשות רק טוב למען כל אזרחי ישראל ולמען משפחתנו“. סיכם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו הערב.

בנימין נתניהו;

  • תאריך לידה; 21 באוקטובר 1949 (גיל 70 שנים), תל אביב-יפו,
  • גובה: 1.84 מ׳,
  • השכלה; בית הספר לניהול על שם סלואן (שנת 1977) המכון הטכנולוגי של מסצ’וסטס (שנים; 1972–1975), בית הספר התיכון צ’לטנהאם (1967), אוניברסיטת הרווארד,
  • ילדים: יאיר נתניהו, נועה נתניהו רוט, אבנר נתניהו,
  • אישה: שרה נתניהו (1991–), פלור קייטס (1981–1984), מיקי הרן (1972–1978). מתוך ויקיפדיה.
0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן