פלילים

בלשי מגב לכדו ב-עראבה חשוד שהחזיק 8 בקבוקי תבערה בגג

מה שגילו לוחמי מגב, לא היה דווקא פירומן, אבל בכל זאת בעל נגישות ללא פחות מ-8 בקבוקי תבערה, מוכנים לשימוש בתוך אדנית לשימוש על גג בניין הדירות בו, כאמור, הוא מתגורר. מיד בתום החיפושים ומציאת "גידולי הפרא" באדנית שעל גג הבניין, בו במקום נעצר לחקירת מגב, תושב העיר בשנות ה- 40 לחייו והיום (רביעי) יוגש בבית משפט, כתב אישום בגין החזקת נשק שלא כדין.
0
0
לוחם משמר הגבול ברקע: צילום בקבוקי התבערה שנתפסו בתוך אדנית על גג בניין בעראבה | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
לוחם מגב ברקע בקבוקי התבערה

עד כמה שהיה ידוע לכוחות הביטחון ומשמר הגבול, תושב העיר עראבה (عرابة) בשנות ה- 40 לחייו, אינו פִּירוֹמָן – בעל דחף עז להצית שריפות – אך בכל זאת בשבוע שעבר ( 18.09.19) הם בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל, פשטו על בית בעיר עראבה עיר במחוז הצפון, בבקעת סכנין, בצפון הגליל התחתון המרכזי, זאת בעקבות מידע מודיעיני בדבר אמצעי לחימה שהוחזקו בבניין דירות תמים למראה במקום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מה שגילו לוחמי מגב, לא היה דווקא פירומן, אבל בכל זאת בעל נגישות ללא פחות מ-8 בקבוקי תבערה, מוכנים לשימוש בתוך אדנית לשימוש על גג בניין הדירות בו, כאמור, הוא מתגורר (ראו צילום למעלה).

מיד בתום החיפושים ומציאת “גידולי הפרא” באדנית שעל גג הבניין, בו במקום נעצר לחקירת מגב, תושב העיר בשנות ה- 40 לחייו והיום (רביעי, כ”ה באלול התשע”ט) תגיש בבית משפט השלום בעיר עכו, נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל, כתב אישום בגין החזקת נשק שלא כדין.

מכתב האישום, עולה, כי בכך שהחזיק את שמונת בקבוקי התבערה ברשותו, עבר הנאשם, עבירה מסוג ‘פשע’ שעה שהחזיק ברשותו נשק שלא כדין.

במעמד הגשת כתב האישום, מתכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו עד לתום ההליכים.

דוברות המשטרה (מגב צפון/חוף, ומגב) מסרה לפורטלכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי במשמר הגבול, ימשיכו לפעול למיגור החזקת אמצעי הלחימה בניגוד לחוק תוך ביצוע פעולות מודיעיניות ומבצעיות רבות לאיתור העבריינים והעמדתם לדין.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן