גבר | Man לאישה פלילים

אני אכער אותך, את לא תהיי עם אף אחד… אני אעשה לך הפלה טבעית

גבר תל אביבי, עלאק, גבר, הפגין מופע אימים מול בת זוגו ובגופה; ירק אל תוך פיה של זוגתו והמשיך במופע האימים כשהוא מאיים לרצוח אותה וכך במשך שעות ארוכות וממושכות, החשוד "עלאק הגבר" הטיח את המתלוננת בשידה, הטיח אותה על הקיר והמשיך להכות בה באגרופיו ואילץ אותה לשאוף מתוך בלון גז צחוק ואיים עליה כשהוא מחזיק בסכין: "אני אעשה לך הפלה טבעית את לא תשאי את הילד שלי... לא מגיע לך, את הצעצוע שלי".
0
0

“אני אכער אותך, את לא תהיי עם אף אחד אחר…אני אעשה לך הפלה טבעית” – במילים אלו ואחרות איים גבר תושב העיר תל אביב, המואשם שתקף באלימות קשה והתעלל פיזית ונפשית בבת זוּגו הנמצאת בחודשי הריונה הראשונים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

יחידת התביעות של מחוז תל אביב, במשטרת ישראל, הגישה היום (יום רביעי, כ”ד בשבט התשפ”ב) כתב אישום חמוּר ביותר, נגד גבר תושב העיר, שהתעלל פיזית ונפשית בבת זוגו, הנמצאת בחודשי היריון ראשונים בעקבות וויכוח שפרץ בין השניים.

החקירה, נפתחה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח על אירוע אלימות קשה של גבר נגד בת זוגו בדירה בה התגוררו בעיר תל אביב.

השוטרים, אשר הגיעו אל בית הזוג, לא היססו ועצרו מיד את הגבר והסיעו את האישה לתחנת משטרת לב תל אביב.

בחקירה ראשונית, עלה, כי בעקבות וויכוח שפרץ בין השניים, תקף הגבר החשוד את בת זוגו המתלוננת, סטר לה בפניה והיכה בה במכות אגרוף בעינה, המשיך כשגרר אותה בשערות ראשה.

בן הזוג “הגיבור על נשים” אף איים עליה בתנועת שחיטה כשהוא מחזיק בידו בסכין (ראה צילום) והיכה בה באמצעות להב הסכין וסינן מפיו לעברה; “אני אכער אותך, את לא תהיי עם אף אחד אחד…”.

כלי עבודת ההתעללות של הגבר התל אביבי שתקף באלימות קשה את זוגתו ההרה מימין: בלון גז צחוק, משמאל: סכין ​| צילום; דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו©
כלי עבודת ההתעללות

בן הזוג החשוד, בהמשך ירק אל תוך פיה של זוגתו והמשיך במופע האימים כשהוא מאיים לרצוח אותה וכך במשך שעות ארוכות וממושכות,

החשוד “עלאק הגבר” הטיח את המתלוננת בשידה, הטיח אותה על הקיר והמשיך להכות בה באגרופיו ואילץ אותה לשאוף מתוך בלון גז צחוק

וכמו כן, איים עליה הנאשם כשהוא מחזיק בסכין: “אני אעשה לך הפלה טבעית את לא תשאי את הילד שלי… לא מגיע לך, את הצעצוע שלי”.

הנאשם, הניח על פניה של זוגתו כרית והתיישב על הכרית עד שהמתלוננת התחילה לפרפר מחוסר אוויר והמשיך להכות אותה בגלל ש… הזיזה את ידיה.

רק בחלוף שעות ממושכות, הצליחה בת הזוג המתלוננת לנצל את העובדה שהגבר החשוּד, נרדם ונמלטה במהירות מהדירה אל לובי הבניין.

מטעם דוברות המשטרה (ירקון) מסרה הגב’ יפעת זיו לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ כי שוטרי תחנת לב תל אביב, איתרו ועצרו את החשוד ביום 13.1.22 ומאז מעצרו הוארך מעת לעת.

היום (יום רביעי, כ”ד בשבט התשפ”ב) חטיבת התביעות של משטרת מחוז תל אביב, הגישה נגד החשוד כתב אישום חמור ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן