כאן עכו מחוז הצפון פלילים

אם תתלונני במשטרה, אני ארצח אותך – איים הבעל על אשתו

האישה המוכה, סיפרה לשוטרים, כי בעלה הכה אותה, סטר בפניה, תפס בחוזקה בראשה והטיחו בקיר, דחף והפיל אותה על הרצפה והמשיך לבעוט במותניה ובידיה בעוד היא שוכבת על הרצפה... ◄ מעצרו של הבעל המכה, הוארך מעת לעת ובסוף השבוע האחרון, הוּגש נגדו בבית משפט השלום בעיר עכו על ידי חטיבת התביעות של המשטרה.
0
0
גבר מכה את בת זוגו, צילום לצורך המחשה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
גבר מכה בת זוגו

כשהבעל חושב שאשתו היא שַׂק-אגרוף; משטרת ישראל עצרה גבר בשנות ה-30, תושב אחד הכפרים בגליל כחשוד, כי תקף את אשתו, סטר בפניה, דחף והפיל אותה על הרצפה ולא “הסתפק בכך” המשיך לבעוט בה עד שהתעלפה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בסוף השבוע האחרון, הגישה המשטרה נגד הבעל המכה, כתב אישום חמור, ממנו עולה, כי לפני כשבועיים התקבלה ב‘משטרת ישראל’ תלונה מאשתו.

האישה המוכה, סיפרה לשוטרים, כי בעלה הכה אותה, סטר בפניה, משך ותפס בחוזקה בראשה הטיח אותו בקיר, דחף וכן הפיל אותה על הרצפה והמשיך לבעוט במותניה, ידיה בעוד היא שוכבת על הרצפה.

האישה שחשה נפגעת וכואבת תרתי משמע, הזהירה את בעלה שתתלונן נגדו במשטרת ישראל, הבעל האלים איים על אשתו, כי; “אם תתלונני – ארצח אותך…”.

זמן קצר אחר כך, התברר, כי כתוצאה מן התקיפה נגרמו לאישה חבלות קשות בכל הגוף והיא נזקקה לטיפול רפואי.

מיד עם קבלת התלוּנה על האלימות הקשה, פתחו שוטרי משטרת ישראל בחקירה אינטנסיבית ועצרו את הבעל החשוד.

מדובר בגבר בשנות ה-30,תושב אחד הכפרים בגליל. הוא הועבר לחקירה במשטרה. מטעם דוברות המשטרה (גליל) הוסיף מר מיכאל זינגרמן לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; במהלך החקירה, אספו חוקרי המשטרה, ראיות כנגד החשוד בגין העבירות החמוּרות המיוחסות לו.

מעצרו של הבעל המכה, הוארך מעת לעת ובסוף השבוע האחרון, הוּגש נגדו בבית משפט השלום בעיר עכו על ידי חטיבת התביעות של המשטרה.

בכתב אישום, מיוחסת לבעל החשוד תקיפה גורמת חבלה של ממש, איומים ו’תקיפה סתם‘ וכן, בקשה למעצר עד תום ההליכים.

מטעם דוברות המשטרה (גליל) הוסיפו, כי במסגרת ‘המאבק בעבירות האלימות במשפחה’ ו‘האלימות נגד נשים’ פועלת משטרת ישראל לחקור כל דיווח על ‘גילוי אלימות’ בתוך התא המשפחתי ולהעמיד את העבריינים לדין.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן