כאן רמלה פלילים

אם לקטינה אישרה לאב להכניסה להריון ולנהל “יומן המחזור”

האב החורג, אנס בשנים האחרונות את בתו החורגת, כל זאת באישור של האם שידעה על המתרחש והסכימה לביצוע העבירות בבתה. בנוסף לכך, עלה, כי בני הזוג, ניהלו יומן מעקב אחר ימי הווסת ("מחזור") שהינו תהליך ניתוק רירית הרחם. הדימום, הנמשך בין יומיים לשבעה ימים אצל נשים, מעיד על כך שההיריון לא התממש. אי-קבלת וסת בשנות הפוריות עשויה להוות אינדיקציה ראשונה לכך שהאישה הרה. יומן מעקב אחר ימי הווסת של הבת, נועד במטרה להכניסה להריון, כך שתקבל "דירה" מן הרשויות.
0
0
נאנסת קטינה מתגוננת ברקע: תחנת משטרת רמלה | צילום: דוברות המשטרה | צילום רקע: Depositphotos | עיבוד צילום: שולי סונגו©
נאנסת קטינה

אֵם לקטינה בת 14 ובן זוגה תושבי רמלה, נעצרו על ידי המשטרה בחשד לאונס בת הקטינה לאורך שנים בהסכמת האם, וזאת תוך ניהול יומן מעקב אחר “תקופת הווסת” במטרה להכניסה להריון, כדי לזכות בדירה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לא זו מצוקת הדיור בארץ ישראל של 2022. זו במופרש מצוּקת המוסר האנושי. חוקרי תחנת המשטרה בעיר רמלה, פתחו בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח מ’שירותי הרווחה‘ בדבר חשד לביצוע עבירת מין ב-קטינה על ידי אביה החורג, תושב העיר.

בשיתוף פעולה של חוקרי המשטרה, גורמי שירותי הרווחה בעיר רמלה, בוצעו מגוון פעולות חקירה,  במסגרתן, עלה, כי האב החורג, אנס בשנים האחרונות את בתו החורגת, כל זאת באישור של האם שידעה על המתרחש והסכימה לביצוע העבירות בבתה.

בנוסף לכך, עלה, כי בני הזוג, ניהלו יומן מעקב אחר ימי הווסת (“מחזור“) שהינו תהליך ניתוק רירית הרחם.

הדימום, הנמשך בין יומיים לשבעה ימים אצל נשים, מעיד על כך שההיריון לא התממש.

אי-קבלת וסת בשנות הפוריות עשויה להוות אינדיקציה ראשונה לכך שהאישה הרה.

יומן מעקב אחר ימי הווסת של הבת הקטינה, נועד במטרה להכניסה להריון, כך שתקבל “דירה” מן הרשויות.

כאמור, השוטרים, עצרו לחקירה את בני הזוג בסיומה נכלאו, כאשר ביום חמישי האחרון, התקיים דיון בעניינם  בבית משפט בעיר ראשון לציון וסופו הוחלט להאריך מעצר הגבר (אב חורג) עד ליום 7.7.22,מעצר האישה (אם) עד ליום 5.7.22.

מטעם דוברות המשטרה (שפלה), נמסר על ידי הגב’ מזי באני לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי החקירה עדיין בעיצומה.

הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית רמלה

למעוניינים אלה שעות הפעילות במחלקת הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית רמלה ברחוב הרצל 59, (בניין בית רוחם), ימים; א’ 8:00-19:00 ימים; ב’-ה’ 8:00-15:00.

כל פנייה למחלקה לקבלת שירות, כגון; שאלות בירורים והזמנת תור, נעשית בטלפונים; 08-9771611-0.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן