טיול נעים

איפה כדאי לטייל ב’דרום אדום’ | המלצות חיילי פיקוד הדרום

בפברואר, מדרימים ישראלים בטיולים רבים, כדי ליהנות מהנוף המרהיב, הכלניות הפורחות ומגוון הטיולים באזור הדרום. מזג האוויר של סוף השבוע הגיע והוא יחסית נוח ואם אתם מחפשים המלצה כזו או אחרת או מחפשים מקום לפיקניק משפחתי, מסלול אופניים עם החבר'ה, אתר מעולה לצילום תמונות מיוחדות, הפעם המלצה על; חניון רעים, חורשת באר מרווה, גבעת הכלניות, פארק נחל גרר.
0
0
איפה כדאי לטייל ב'דרום אדום' | המלצות מחיילינו בפיקוד הדרום | צילום: במחנה, אתר צהל
איפה כדאי לטייל ב’דרום אדום’ | המלצות מחיילינו בפיקוד הדרום | צילום: במחנה, אתר צהל

כבכל שנה בפברואר, מדרימים ישראלים בטיולים רבים, כדי ליהנות מהנוף המרהיב, הכלניות הפורחות ומגוון הטיולים באזור הדרום. מזג האוויר של סוף השבוע הגיע והוא יחסית נוח ואם אתם מחפשים המלצה כזו או אחרת או מחפשים מקום לפיקניק משפחתי, מסלול אופניים עם החבר’ה, אתר מעולה לצילום תמונות מיוחדות בטבע.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ממערכת האתר של צבא ההגנה לישראל, ליקטה לולה גוליק, כמה המלצות חמות לטיול נעים לקראת סוף השבוע הזה ואלה הבאים אחריו (בתקוה) בו עדיין ישרור מזג אוויר נוח יחסית, מעניקים לנו חיילי אוגדת עזה מפיקוד הדרום עם כמה המלצות חמות מהשטח. אספנו מחיילינו המשרתים בגזרת עוטף עזה, כמה המלצות על מקומות ואתרים מיוחדים ששווה לבקר בהם בתקופת “דרום אדום“. משלל ההמלצות שנאספו מן החיילים נמצאו כמה המלצות על מקומות ואתרים מיוחדים ששווה לבקר בהם בתקופת “דרום אדום“. כמו; חניון רעים, חורשת באר מרווה, גבעת הכלניות, פארק נחל גרר.

 המלצות מחיילינו באוגדת עזה:

יער בארילחובבי האופניים שביניכם, מומלץ להגיע אל יער בארי שבאזור חבל הבשור בצפון הנגב המערבי. כאן תמצאו מסלולי אופני הרים שמתאימים לרמות קושי שונות, ועוברים דרך אתרים ומבנים ארכאולוגיים. המסלולים בעלי שילוט ברור, ובמקום גם חניון ומתקנים מונגשים. כל אלה, הופכים את האזור לאידאלי למי שמחפש נוף מרהיב לצד היסטוריה ארץ ישראלית.

חניון רעים; אם החלטתם לצאת קצת מהבית אחרי חורף סוער ולעשות פיקניק עם המשפחה, הרי לכם מומלץ להגיע לחניון רעים הנמצא דרומית לקיבוץ רעים. במקום ספסלי פיקניק נוחים, פריחה מרהיבה ודרך מתקני מים עתיקה העוברת ישירות דרך החניון.

חורשת באר מרווה; לזוגות שמעוניינים להתרחק קצת מהקהל ולחגוג את חג אהבה (ולנטין דיי) או שבכלל הם מעדיפים אתרי טבע מבודדים יותר, מומלץ להגיע לחורשת באר מרווה הממוקמת מזרחית לקיבוץ עלומים. חלקת יער זו, שלא הייתה נגישה כל כך למבקרים עד השנה, מאופיינת בנוף בתולי מלא כלניות בתקופה זו.

גבעת הכלניות; חובבי הצילום, יעריכו במיוחד את אזור גבעת הכלניות בה נמצא קברם של ראש הממשלה אריאל שרון ואשתו לילי זיכרונם לברכה. בתקופה זו של השנה התל מתמלא כלניות אדומות שצובעות את הרמה בגוונים מרהיבים ומספקות הזדמנויות צילום מיוחדות במינן.

פארק נחל גרר; לאזור נחל גרר שבנגב המערבי, מומלץ להגיע בשעות אחה”צ והערב, אז מתמלא המקום ב-חי המקומי; דורבנים, שועלים, מכרסמים קטנים, גיריות, סמורים ומיני ציפורים שונות המקננות בבתרונות הלס החצובים. כל אלה, בשילוב עם פריחת הכלניות, הופכים את אזור הנחל לאתר המושלם עבור אלו המחפשים שילוב של טבע חי ודומם.

 טיול נעים לכל המשפחה. נהניתם, ספרו לנו. כאן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן