הריון | לידה | תינוקות חדשות בריאות

איה חאדיד מאליק מדליית אל כרמל מתה בחודש ה-8 להריונה

איה חאדיד מאליק (28) מדַלְיַת אֶל-כַּרְמֶל, מתה לאחר מאמצים רבים להצילה בבית החולים כרמל בעיר חיפה. סיבת המוות, עדיין אינה ידועה. יצוין, כי המשפחה סירבה לנתיחה שלאחר המוות. המקרה דווח למשרד הבריאות.ראש המועצה דלית אל-כרמל מר רפיק חלבי; "העיר, מבכה את מותה הפתאומי של איה חאדיד מאליק".
0
0
איה חאדיד מדליית אל כרמל עם בעלה אמין מלאק ביום נישואיהם | עיבוד: שולי סונגו ©
איה חאדיד מלאק מדליית אל כרמל עם בעלה אמין ביום נישואיהם לפני שנה | עיבוד: שולי סונגו ©

איה חאדיד מאליק, בת 28 מישוב דַלְיַת אֶל-כַּרְמֶל ( دالية الكرمل) שהייתה בחודש השמיני להריונה, מתה עם העובר שבבטנה בשבת, מסיבה שעדיין אינה ברורה. כך דיווח אמש (מוצאי שבת, ט”ו בתמוז התשע”ז) האישה הצעירה, פונתה אל בית החולים כרמל בעיר חיפה במצב של ‘מוות קליני’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

הצעירה מלאק, הגיעה ל‘חדר המיון כרמל’ הגיעה כבר בסוף השבוע שעבר (יום חמישי) אל בית החולים. אתמול (שבת) הגיעה לאחר ששוב חשה ברעללא דופק וללא נשימה, במצב של ככל הנראה, מוות קליני, לאחר כמה ניסיונות החייאה בבית ובאמבולנס של מגן דוד אדום שלא צלחו.

הגיעה ל‘חדר המיון כרמל’ ללא דופק וללא נשימה, במצב של ככל הנראה, מוות קליני, לאחר כמה ניסיונות החייאה בבית ובאמבולנס של מגן דוד אדום שלא צלחו.

עם קבלת האישה הצעירה בשבוע ה-34 להריונה, סמוך לשעה 14:00 במיון בית החולים כרמל, נעשו ניסיונות להשיבה לחיים גם באמצעות מכונת אקמו (‘מכונת לב-ריאה | Heart-Lung Machine‘) המופעלת ונשלטת על ידי טכנולוג לב-ריאה מומחה ותפקידה הוא החלפת פעולת הלב והריאות בזמן ביצוע ניתוחי לב פתוח מסוגים שונים.

למרבה הצער, הניסיונות להחזירה לחיים לא צלחו ומותה נקבע סופית. מבית החולים כרמל-חיפה, דווח, כי סיבת המוות, עדיין אינה ידועה. יצוין, כי המשפחה, סירבה לנתיחה שלאחר המוות.כנהוג וכמתחייב בית החולים כרמל-חיפה, דיווח על המקרה אל משרד הבריאות.

 ראש המועצה דלית אל-כרמל רפיק חלבי; “העיר דליית אל כרמל מבכה את מותה הפתאומי של איה חאדיד מאליק”.

איה חאדיד מאליק מ-דליית אל כרמל נפטרה בחודש ה-8 להריונה  | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
איה חאדיד מאליק מ-דליית אל כרמל מתה בחודש ה-8 להריונה | עיבוד צילום: שולי סונגו©

בני משפחתה של הצעירה איה חאדיד מאליק, מהישוב דלייה, שהלכה אתמול (שבת) לעולמה בחודש השמיני להריונה, הביעו זעם רב על התנהלות ‘בית החולים כרמל‘ בחיפה, לאחר שחשפו, כי מלאק, הגיעה כבר בסוף השבוע שעבר (חמישי) לבית החולים כרמל.

לטענתם מאליק, חרף הרגשתה ברע, בחרו בבית החולים לשחרר אותה אל ביתה, זאת בטענה, כי בבדיקות שנערכו לה, לא נמצאה כל בעיה רפואית אקוטית אשר חייבה התערבות או אשפוז. אביה אמיר חדיד, קונן; “למה שחררו אותה?”.

איה חאדיד מאליק, בת למשפחה דרוזית מכובדת, לבעלי אטליז במועצה מקומית דלית אל-כרמל היישוב הדרוזי הגדול ביותר בישראל, השוכנת בלב פארק הכרמל.

האישה הצעירה מאליק, הייתה נשואה לאמין מלאק, הייתה מוכרת מלאת חיים, פעילה וחרוצה. היא סייעה בעבודת הוריה באטליז. היה זה הריונה הראשון.

ראש המועצה המקומית דלית אל-כרמל מר רפיק חלבי, אמר; “מדובר בטרגדיה ובכאב גדול… העיר דליית אל כרמל מבכה את מותה הפתאומי של איה חאדיד מאליק.

בני הזוג מאליק, נישאו רק לפני שנה. כמה עצוב, כמה כואב,על לכתם של האימא והעובר שלה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן