חקלאות ישראל טמרה פלילים צרכנות

אטליזים בטעם רע בטמרה שיווקו 800 קילו בשר לא ראוי למאכל אדם

בעלי האטליזים (בני 30 ו-50 תושבי העיר טמרה) עוכבו לחקירה ב-משטרת טמרה ונציגי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח - פיקוח על הצומח והחי) של משרד החקלאות ופיתוח הכפר שיפתחו נגדם ב-הליכים משפטיים ◄ משטרת ישראל יחד עם רשויות האכיפה הנוספות, ימשיכו במאבקם הנחוש כנגד שיווק מזון פיראטי בדגש על מזון מן החי שלעיתים קרובות מובל או מוחזק בתנאים לא ראויים ועלול להיות נגוע במחלות ולסכן את בריאות הציבור.
0
0
שוטר צופה בבשר הפסול באחד מהאטליזים בעיר טמרה | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שוטר, בשר בטמרה

משטרת ישראל בשיתוף משרד החקלאות, איתרו אתמול (שלישי, י”ג בשבט התשפ”א) בשני אטליזים בעיר טמרה כ- 800 קילוגרם בשר שאינו ראוי למאכל אדם ויועד למכירה. הבשר הוחרם ונציגי משרד החקלאות פתחו בהליכים נגד בעלי האטליזים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אתמול במהלך פעילות מבצעית יזומה של משטרת ישראל, ביחד עם נציגי משרד החקלאות, בוצעה אכיפה ממוקדת נגד מכירת בשר שאינו ראוי למאכל אדם בעיר טַמְרָה שבמחוז הצפון, העיר שוכנת בגליל התחתון כ-5 קילומטרים צפונית לעיר שְׁפַרְעָם וכ-20 קילומטרים דרומית-מזרחית לעיר עכו.

במהלך הפעילות, השוטרים איתרו אִטְליז המשמשת למכירת בשר בעיר טמרה ובו כ-200 קילוגרם של ‘בשר שאינו ראוי למאכל אדם‘.

השוטרים יחד עם ‘נציגי משרד החקלאות‘ בהמשך פעילותם, הגיעו אל אטליז נוסף ואיתרו במקום כ-600 קילוגרם בשר שאף הוא אינו ראוי למאכל בני אדם.

בעלי האטליזים (בני 30 ו-50 תושבי טמרה) עוכבו לחקירה ב-משטרת טמרה ונציגי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו”ח – פיקוח על הצומח והחי) של משרד החקלאות ופיתוח הכפר שיפתחו נגדם ב-הליכים משפטיים.

מטעם דוברות המשטרה (גליל) נמסר באמצעות י, לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי משטרת ישראל, יחד עם רשויות האכיפה הנוספות, ימשיכו במאבקם הנחוּש כנגד שיווק מזון פיראטי בדגש על מזון מן החי שלעיתים קרובות מוּבל או מוחזק בתנאים לא ראויים ואשר עלוּל להיות נגוּע במחלות ולסכן את בריאות הציבור.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן