דבר נשיא המדינה הבחירות לכנסת ה-22 חדשות

אומץ אל הנשיא ריבלין – צמצם נזק ישראל דוהרת לקטסטרופת אנרכיה

תנועת אומ"ץ, "נדהמים לשמוע שיש אף פוליטיקאים בכירים המעזים להעלות אפשרות של בחירות נוספות בקרוב, מה שרק מדגיש את רוח ההפקרות שמנשבת במסדרונות המפלגות הפוליטיות השונות כאילו לא מדובר בחיי ועתיד אזרחי המדינה ומשפחותיהם. חמורה מכל היא העובדה שבזבוז המשאבים חסר התקדים נעשה במדינה בה מאשפזים חולים בחדרי אוכל, רמת העוני מרקיעה שחקים, וקשישים נאבקים על קיומם החודשי".
0
0
נשיא המדינה ראובן ריבלין יושב ראש תנועת אומץ פליצ׳ה פלד, ודר' שמעון זילברשלג | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
הנשיא ריבלין, פלד ודר’ זילברשלג

חרף העובדה, כי נשיא המדינה מר ראובן ריבלין, העניק אמש (רביעי, כ”ה באלול התשע”ט) בשידור חי את המנדט להרכבת הממשלה על יושב ראש הליכוד מר בנימין נתניהו, פנתה תנועת אומ״ץ אל נשיא המדינה מר ראובן ריבלין בבקשה לפעול בשם הציבור ולעשות ככל יכולתו וללא הפסקה בכדי להביא את הצדדים לסיכום מהיר שיאפשר את המדינה לנסות לצמצם את הנזק האדיר שכבר נגרם לה ולהחזיר יציבות ואחדות לעם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

על הפנייה חתומים יושב ראש תנועת אומץ מר פליצ׳ה פלד, יושב ראש המועצה הציבורית של אומץ עורך דין יצחק מינא ויושב ראש השלטון המקומי ב-אומץ דר’ שמעון זילברשלג.

להבנתה של תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, המנהיגות הפוליטית במדינה בחרה לשחק משחק ציני בחיי האזרחים ולהתמקד במאבקי כוח, קמפיינים שליליים, הסתת הציבור, החרמות ונידויים וכל זאת במקום לקיים את שליחותה הציבורית בקידום ושמירה על חייהם, רווחתם ואושרם של אזרחי המדינה.

עוד מוסיפים ראשי תנועת אומץ בפנייתם אל נשיא המדינה, מר ריבלין, כי; ״נקעה נפשו של הציבור בישראל מהתנהגות המערכת הפוליטית ותחושות מיאוס וייאוש מתפשטות ברחבי הארץ.

הציבור הובל לשתי מערכות בחירות מיותרות שעלו מיליארדי שקלים לקופת המדינה ואת החשבון הזה, יידרש הציבור לשלם כאשר תיגמר ההתגוששות הפוליטית המיותרת. מדינת ישראל עומדת בפני פשיטת רגל מוסרית וכלכלית והציבור עומד חסר אונים״.

ישראל, נמצאת ב’מצב חירום שלטוני‘ ו-כלכלי והמשך הידרדרותו עלול ליצור גלי מחאה ציבורית שלא היו כאן מעולם עד כדי אנרכיה

עורך דין יצחק מינא יושב ראש המועצה הציבורית של תנועת אומץ | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
יצחק מינא

דוברת תנועת אומ״ץ הגב’ מיכל אדר, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; בתנועת אומץ, נדהמים לשמוע שיש אף פוליטיקאים בכירים המעזים להעלות אפשרות של בחירות נוספות בקרוב.

בחירות נוספות מדגישות את רוח ההפקרות שמנשבת במסדרונות המפלגות הפוליטיות השונות כאילו לא מדובר בחיי ועתיד אזרחי המדינה ומשפחותיהם.

חמוּרה מכל היא העובדה שבזבוז המשאבים חסר התקדים נעשה במדינה בה מאשפזים חולים בחדרי אוכל, רמת העוני מרקיעה שחקים, וקשישים נאבקים על קיומם החודשי.

בתנועת אומ״ץ, העומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה ולמען צדק חברתי ומשפטי, מתריעים, כי מדינת ישראל, נמצאת ב’מצב חירום שלטוני‘ ו-כלכלי/

המשך הידרדרותו עלול ליצור גלי מחאה ציבורית שלא היו כאן מעולם עד כדי אנרכיה, חלילה, ומבקשים את התערבותו המהירה של כבוד הנשיא.

העתקים מפניית אומץ, הועברו אל היועץ המשפטי לממשלה דר אביחי מנדלבליט, למבקר המדינה מר מתניהו אנגלמן  ולכב’ נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן