חדשות בריאות

אברהם הלברסברג מנהל מד”א ירושלים לשעבר הובא למנוחות

בני משפחה, חברים ועובדי ומתנדבי מד"א ליוו אתמול (ו) בדרכו האחרונה את אברהם הלברסברג ז"ל, לשעבר מנהל מחוז ירושלים במד"א ◄ הלברסברג ז"ל מילא שורה ארוכה של תפקידים והוביל פרויקטים ותהליכים רבים וחושבים במד"א ◄ מנכ"ל מגן דוד אדום, אלי בין: "אברהם ז"ל, היה איש של נתינה, איש של עשייה, מנהיג, רגיש ומוערך על ידי העובדים, המתנדבים והמנהלים והוביל פרויקטים ומהלכים רבים וחשובים בארגון, ביניהם הקדמה הטכנולוגית".
0
0
אברהם הלברסברג ז"ל לשעבר מנהל מד"א מחוז ירושלים הובא למנוחות | עיבוד צילום: שולי סונגו
אברהם הלברסברג ז”ל לשעבר מנהל מד”א מחוז ירושלים הובא למנוחות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מנהל מחוז ירושלים במד”א, לשעבר אברהם הלברסברג ז”ל, שהלך לעולמו לאחר מחלה בגיל 77. הובא בסוף השבוע שעבר (שישי, כ”ה בניסן תשע”ז) בצהרים, ליוו אותו בדרכו האחרונה אל בית העלמין בעיר צפת, בני משפחה, חברים, עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים בפייסבוק או בטוויטר.

אברהם ז”ל היה איש מיוחד, משכמו ומעלה, חכם ובעל ידע כללי רחב בתחומים רבים, היה בקיא בין השאר בהיסטוריה, ארכיאולוגיה, אומנות וחובב מוזיקה והיה מוכר לאנשי מקצוע ובעלי שם שנהגו להתייעץ איתו. לאברהם ז”ל שהיה חובש בהכשרתו היה ידע רב בתחום הרפואה ואנשים רבים שהציל חייבים לו את חייהם.

דובר מגן דוד אדום תת-מגן מר זכי הלר, מסר לפורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; אברהם הלברסברג ז”ל, הצטרף אל ‘מגן דוד אדום’ בסוף שנות השישים ועסק במהלך עבודתו בארגון בהדרכה, ניהול וקידום פרויקטים רבים.

בתחילת שנות השבעים הוביל אברהם ז”ל את קליטת פרויקט שח”ל (שירות חולי לב)  של מד”א בשיתוף פעולה עם בית החולים ‘הדסה’ הפרויקט שכיום התפתח לשירותי אמבולנס טיפול נמרץ במד”א. החובש אברהם ז”ל, הוביל את תחילת מגמת ההתפתחות הטכנולוגית של מד”א בתחילת שנות ה- 70, כמו כן, גם היה ממובילי הקשר של ‘מגן דוד אדום’ עם החברה החרדית, דבר שגרם להתנדבות המשמעותית של קהילה זו במדא.

אברהם הלברסברג ז”ל, הוביל פרויקטים ומהלכים רבים וחשובים בארגון מד”א

אברהם הלברסברג ז”ל, סיים את שירותו ב‘מגן דוד אדום’ בשנת 1997 בתור מנהל מחוז ירושלים, תפקיד אותו מילא במשך 7 שנים. לאחר יציאתו לגמלאות עבר להתגורר עם אשתו בעיר צפת. הוא, היה אב לשלושה ילדים וסב לנכדים.

מנהל מרחב ירושלים במד”א, מר שלמה פטרובר, סיפר על הלברסברג ז”ל, כי היה איש ספר צנוע ופשוט שכולם אהבו “העובדים והמתנדבים ב‘מגן דוד אדום’ בירושלים זוכרים את האישיות המיוחדת שלו, היושרה והכנות שהנחיל בעובדים והמתנדבים הולכת איתנו עד היום.

אברהם ז”ל, פעל לשלב בהתנדבות במד”א את כלל האוכלוסיות המגוונות בעיר ירושלים, בהם הציבור החרדי, דתיים וחילונים, יהודים, מוסלמים ונוצרים. נזכור אותו תמיד”

מנכ”ל מד”א מר אלי בין, ספד; “אברהם ז”ל היה איש של נתינה, איש של עשייה, מנהיג, רגיש ומוערך על ידי העובדים, המתנדבים והמנהלים. אברהם ז”ל, הוביל פרויקטים ומהלכים רבים וחשובים בארגון, ביניהם; הקדמה הטכנולוגית, שיתוף הפעולה עם מתנדבי החברה החרדית בתחילת בשנות ה-70 והחדרת פרויקט ‘בנות השירות הלאומי’ בארגון, דבר כה חשוב שעד היום מלווה אותנו.

אברהם הלברסברג ז”ל, ירשם בדפי ההיסטוריה של מד”א ונזכור אותו תמיד”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן