אסטרולוגיה חדשות

מזל דגים – מזל החודש מ-19 בפברואר עד ה-20 במרץ 2019

מזל דגים הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, יחד עם מזל סרטן ומזל עקרב. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, יחד עם מזל תאומים, מזל בתולה ומזל קשת. הכוכב השליט של מזל דגים הוא נפטון, אם כי לפני גילויו של נפטון, כוכב צדק היה ה הכוכב השליט ★ הדגים אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.
0
0
דגים - אסטרולוגיה | עיבוד צילום: שולי סונגו
דגים – אסטרולוגיה

כמה מהסמלים בגלגל המזלות מוצגים כזוג (תאומים, מאזניים). כפילות זו נובעת ממהותו של הסמל.  מזל דגים מיוצג כשני דגים השוחים זה מול זה בכיוונים הפוכים, בני מזל דגים מחוברים לשני עולמות: העולם הגשמי והעולם הרוחני, זאת משום שהם התפתחו ברמה שונה של מודעות. באסטרולוגיה המערבית, “בן מזל דגים” הוא מי שנולד בין ה-19 בפברואר לבין ה-20 במרץ. במסורת היהודית מתייחס מזל דגים אל חודש אדר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אומרים שנשמות גדולות שבאות לעולם להשלים רק תיקון קטן, מתגלגלות כבני מזל דגים. ייתכן שכתוצאה משפע המתנות הרוחניות שניתנו להם, מזל דגים הוא המזל הצנוע ביותר בגלגל המזלות, ובאופן טבעי הוא מוותר לאחרים.

הדגים נוטים לקחת על עצמם את סבלו של הזולת הם אינטואיטיביים לגבי אירועים מקומיים, גלובליים, פוליטיים, חברתיים ואפילו אקלימיים.

הם צנועים וחסרי יומרות, כוח הרצון אינו מפותח במזל זה. לכן לעתים קרובות הם מוצאים עצמם פוסחים על שני הסעיפים.

החוש השישי אצל בני מזל הדגים מפותח במיוחד. יש להם יכולת להימצא עולמות מקבילים בו זמנית ובו בזמן להגשים והטמיע את הכוחות הרוחניים במציאות הגשמית. וזה מתאפשר להם רק בעבודה קשה ושליטה בסביבת המחיה שלהם.

◕ תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3
◕ אלמנט: מים, משתנה.
◕ סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני
◕ איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים
◕ נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים, או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.

█ תכונות חיוביות של המזל:

אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.

█ תכונות שליליות של המזל:

חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים, מנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.

תחזית כללית שנתית לבני מזל דגים

★ שפע:

כוכב השפע יבקר השנה אצלכם במקום המקושר עם השותפויות הקרובות של חייכם ואלה יכולים להיות גם במישור האישי וגם במישור המקצועי.

היכולת שלכם לפעול בעבודת צוות תהייה מאוד משמעותית השנה ובמידה ולא תוותרו על הצורך שלכם בהכרה ופרגון, נראה שתוכלו ליהנות ביחסים טובים ולפנויים שביניכם יכולים להיות סיכויים טובים למצוא את האחת.

★ קושי:

מבחינה מקצועית אתם נמצאים הפעם בתקופה מאוד לא פשוטה והיא הידיעה שאתם מוכנים לקחת על עצמכם עוד ועוד אחריות, אך נראה שהפעם אתם מרגישים די עייפים מכל התהליך.

זה הזמן לשאול את עצמכם האם אינכם רוצים לשנות את סגנון עיסוקכם?

אתם בדיוק בשלים לכך, ובמידה ואתם נמצאים במקום שאתם מרגישים שסוחט אתכם אנרגטית ומקצועית – זה הזמן.

בברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן