חדשות ירושלים נדל"ן

איכות השלטון אל מועצת העיר ירושלים: השעו מאיר תורג’מן

תחום התכנון והבניה הינו תחום בו, מתקבלות החלטות רבות, בעלות משמעות כספית גדולה והשפעה מרחיקת לכת על אינטרסים ציבוריים, כמו גם בעלי השפעה משמעותית על חייהם וקניינם של התושבים, כל אחד בפני עצמו. תחום זה צריך להיות מנוהל בתקינות ובאחריות ולתושבים זכות, כי ההחלטות בתחום זה תתקבלנה על ידי אנשים, שלא תלויים ועומדים כנגדם חשדות חמורים למעילה בתפקידם זה. אשר על כן, קוראת התנועה לחברי מועצת העיר ירושלים לשקול להשעות את תורג'מן מתפקידיו.
0
0
מאיר תורג'מן  סגן ראש העיר ויושב ראש וועדת המשנה לתכנון ובניה עיריית ירושלים |  צילום: דר' אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מאיר תורג’מן

חקירת משטרת ישראל, לפיה קיים חשד, כי  מר מאיר תורג’מן, סגן ראש העיר ויושב ראש וועדת המשנה לתכנון ובניה בירושלים, לקח, לכאורה, שוחד מיזמי נדלן בעיר הבירה, תמורת קידום האינטרסים שלהם – על פי ‘התנועה למען איכות השלטון בישראל’ הם חשדות אלו חמורים ביותר ועצם העובדה, כי הם הועלו ונחקרים, מכתימה את מוסדות התכנון ובניה בעיר. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

זאת, בפרט על רקע פרשת הולילנד (פרשת שחיתות שנסבה סביב בניית מתחם הולילנד השוכן בדרום העיר ירושלים) שפגעה קשות באמון הציבור בתהליכי התכנון ובניה בעיר הבירה. בנסיבות אלו, מן הראוי, כי המועצה תשעה את חברותו של תורג’מן מוועדת התכנון המקומית ובפרט בתפקיד יושב ראש וועדת המשנה לתכנון ובניה, עד אשר יתבהר מצבו המשפטי.

רות מרגולין לב-ארי, דוברת התנועה לאיכות השלטון בישראל, מסרה ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ מסרה, כי; ‘התנועה למען איכות השלטון בישראל’ מייחסת חשיבות רבה לאמון הציבור ברשויות השלטון ובהתנהלותן התקינה והעניינית. עקרון זה חיוני בכל תחום בו מתקבלות החלטות לגבי נכסי הציבור והאינטרסים שלו ובפרט בתחום התכנון והבניה.

תחום התכנון והבניה הינו תחום בו, מתקבלות החלטות רבות, בעלות משמעות כספית גדולה והשפעה מרחיקת לכת על אינטרסים ציבוריים, כמו גם בעלי השפעה משמעותית על חייהם וקניינם של התושבים, כל אחד בפני עצמו.

תחום זה צריך להיות מנוהל בתקינות ובאחריות ולתושבים זכות, כי ההחלטות בתחום זה תתקבלנה על ידי אנשים, שלא תלויים ועומדים כנגדם חשדות חמורים למעילה בתפקידם זה.

אשר על כן, קוראת התנועה לחברי מועצת העיר ירושלים לשקול להשעות את תורג’מן מתפקידיו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן