חינוך כאן ילדי ישראל ספרים | סופרים | משוררים

נפתחה תחרות הכתיבה הארצית לילדי ישראל ה-14

יושב ראש אגודת הסופרים העברים צביקה ניר, בפנייתו למנהלי בתי הספר היסודיים; "מורים, הורים וסבים, עודדו את תלמידיכם, ילדיכם ונכדיכם לכתוב שיר או סיפור קצר והשתתף בתחרות, המתקיימת זו השנה ה-14 במסגרת "אגודת הסופרים" ◄ הגב' ריקה ברקוביץ, מנהלת התחרות; יצירות של תלמידים מכיתות ג'-ו', יתקבלו לתחרות עד ליום ה-31.1.2018.
0
0

אגודת הסופרים העברים במדינת ישראל, הכריזה על פתיחת תחרות הכתיבה הארצית ה-14 בין תלמידי בתי ספר יסודיים, כיתות ג’-ו’, לשנת תשע”ח. האגודה תעניק בטקס חגיגי ל-70 הזוכים, כמניין שנות המדינה, תעודות מצוינות בכתיבה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

מורים, הורים וסבים מתבקשים לעודד את הכתיבה של הזאטוטים ולהזכיר, כי בין התנאים בתחרות, צוין, כי יצירות של תלמידים מכיתות ג’-ו’, יתקבלו לתחרות עד ליום ה-31.1.2018.

זוכי ומתמודדי תחרות הכתיבה הארצית לילדי ישראל ה-13 בחסות אגודת הסופרים בשנה שעברה
זוכי ומתמודדי תחרות הכתיבה הארצית לילדי ישראל ה-13 בחסות אגודת הסופרים בשנה שעברה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

כל תלמיד/ה יכול לשלוח בכתב ברור, רצוי מודפס יצירה מקורית אחת; שיר, סיפור קצר. פרי עטו/עטה של התלמיד/ה – שיכללו לא יותר מ-200 מילים על עמוד אחד, רצוי מודפס. לא יוכלו להשתתף בתחרות תלמידים שזכו בה בעבר! יצירה אחת שנכתבה על ידי יותר ממחבר אחד תפסל!

בהתאם לחוק השמירה על “זכויות יוצרים“, אין לשלוח לתחרות יצירה שאיננה יצירה מקורית של התלמיד/ה.

מארגני התחרות הכתיבה הארצית ה-14 בין תלמידי בתי ספר יסודיים, בראשותה של הגב’ הסופרת ריקה ברקוביץ, במסגרת “אגודת הסופרים העברים בישראל” ומפיקת ספר היצירות השנתי, לזכרם של; יצחק, פרידה ואברהם לוין זכרם לברכה – הוריה ואחיה. מציינת, כי; “מומלץ לבתי ספר לשלוח את יצירות תלמידיהם במרוכז”.

יושב ראש “אגודת הסופרים העברים” מר צביקה ניר, מוסיף בפנייתו אל מנהלי בתי הספר היסודיים בישראל; “עודדו את תלמידיכם, ילדיכם ונכדיכם לכתוב שיר או סיפור קצר והשתתף בתחרות, המתקיימת זו השנה ה-14 במסגרת “אגודת הסופרים“, כתיבה שתחזק בהם את כושר ההבעה בכתב ובעל פה“.

את היצירות יש לשלוח לכתובת הבאה; “אגודת הסופרים העברים” רחוב קפלן 6, תיבת דואר 7111תל אביב, מיקוד 6107002 ולציין על גבי המעטפה; (עבור תחרות הכתיבה הארצית).

לקבלת מידע נוסף; ניתן לפנות אל הגב’ ריקה ברקוביץ, מנהלת התחרות. טלפונים; 03-9660057 | 0508622276, או במייל; rikab@013.net.iI או באתר; www.rika.co.il.

למעלה סרטון טקס חלוקת הפרסים של תחרות הכתיבה הארצית של ילדי ישראל- תשע”ז-2017.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן