חדרה

חדרה: עו”ד דוביק ברזילי, ראש העיר חדרה לשעבר, הגיע לגבורות

0
0

עו”ד דב (דוביק) ברזילי, מי שכיהן כראש עיריית חדרה בין שנים 1965 – 1978, ועומד בראש עמותת בית האבות “עד 120” בחדרה, זכה למסיבת יום הולדת מרגשת בסגנון “חיים שכאלה”, בהם סיפורים משפחתיים מגוונים ומתובלים בנוסטלגיה ובהומור שהוצגו בסרטונים ובמצגות, סופרו גם מספר פרקים משמעותיים בתולדות הציונות החדרתית והארץ ישראלית
חדרה: עו
בצילום ראש העיר חדרה: עו”ד דוביק ברזילי, ראש העיר חדרה לשעבר, הגיע לגבורות

יום הולדתו ה-80 של עו”ד דב דוביק ברזילי, שעמד בראשות העיר חדרה משנת 1965 ועד 1978, נחגגה השבוע, באירוע רב משתתפים בבית האבות “עד 120” אשר מר ברזילי, הוא יו”ר העמותה של בית אבות מזה 35 שנים.

האירוע, התקיים במתכונת תוכנית הטלוויזיה המיתולוגית “חיים שכאלה” ובהשתתפות רבים שהיו חלק מחייו של דוביק, מימי ילדותו ועד עצם היום הזה.

ראש עיריית חדרה, כיום מר חיים אביטן, בירך את אש העיר לשעבר דב (דוביק) ברזילי, וסיפר, כי כאשר היה ילד פגשה אמו, זכרה לברכה, בראש העיר ברזילי, ובשובה הביתה סיפרה לבנה, כי מצאה ביניהם קווי דמיון הן בחזותם המרשימה, והן באופיים. שנים רבות לאחר מכן, כשנבחר אביטן, לראשות העיר, הוא נזכר בדבריה של אמו אשר כאילו חזו את הנולד.

היוזמה לאירוע המיוחד הייתה של מנכ”ל ’בית האבות עד 120, חדרה’, מר אלי עזרא, אשר ציין שבתקופתו של ’דוביק’ הפך המקום לפרויקט דגל.

לצד סיפורים משפחתיים מגוונים ומתובלים בנוסטלגיה ובהומור אשר הוצגו בסרטונים ובמצגות, סופרו גם מספר פרקים משמעותיים בתולדות הציונות החדרתית והארץ ישראלית.

רחל לוין, שהיא ’יקירת העיר חדרה’, שבילתה יחדיו עם דוביק ברזילי בגן המושבה “גן סוניה”, שיחזרה עמו צילום שצולם בחג פורים לפני 75 שנים.

כמו כן, הוקרן סרטון דרישת שלום מבית הספר ע”ש “אחד העם” בעיר חדרה, אשר הופק בסיוע בני המחזור של דוביק, ולאחר מכן, עלתה לשיר חבורת הזמר של בית הספר.

אפרת אמיר, שהייתה מפקדת של דב (דוביק) ברזילי, בתקופת הגדנ”ע, סיפרה על תקופה זו.

בת כיתתו, חנה הס, ששרתה ב’מלחמת השחרור’ בבית החולים הדסה תל אביב, סיפרה כיצד הגיע דוביק לטיפול אצלה, כאשר נפצע מירי מטוסי האויב כלוחם ביחידת הסיור “שועלי שמשון” בקרבות נגבה.

אהובה סבוראי, מנהלת לשכתו של דב (דוביק) ברזילי, בעת שכיהן כראש עיר חדרה, סיפרה על עבודתם המשותפת ושעשעה את הקהל. חבורת הזמר של העמותה לתרבות הפנאי “קולות הלב” ריגשה בשיר “מי האיש” שנבחר באופן מיוחד עבור דוביק.

כך המשיך הערב עם סרטונים, שירים וזיכרונות, ובברכת כוהנים מיוחדת מטעם הרב בוכמן, כולם לכבודו של דוביק ברזילי, האיש שהיה ראש חדרה, האהוב והנערץ מכל ראשיה, כל כך נערץ, עד כדי כך, כי יצוין, שבבחירות לראשות העיר, שהיו לאחר פרישתו, עוד היו כאלה ששמו בקלפי, פתק ששמרו מן הבחירות הקודמות עם שמו וכאלה שרשמו בכתב ידם את שמו לטובת קדנציה נוספת.

דוביק ברזילי, הודה בהתרגשות לכל צוות “בית האבות עד 120, חדרה”, אשר נרתם להפקה בהובלתו של עופר מנדלוביץ’, ולכל החברים הרבים שהגיעו לחגוג עמו את הגיעו לגבורות.

דוביק, היקר, עד 120.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן