דיני עבודה - פסקי דין

בית הדין האזורי לעבודה בנצרת, הרשיע את חברת אספניולי ריאד בע”מ, בגין תאונת עבודה

0
0

התאונה אירעה בסניף קלאב מרקט בעיר נהריה, בה נפגעה עובדת המקום מהתמוטטות קיר בזמן ביצוע פעולות הריסה בסניף ◄ ביה”ד גזר על אספניולי ריאד, הקבלן סלים ביאטרה ומנהל העבודה שחאדה עאטף, קנס מצטבר של 55,000 ₪
בית הדין האזורי לעבודה בנצרת, הרשיע את חברת אספניולי ריאד בע
בית הדין האזורי לעבודה בנצרת, הרשיע את חברת אספניולי ריאד בע”מ, בגין תאונת עבודה

כבוד השופטת אורית יעקבס, מביה”ד האזורי לעבודה בעיר נצרת, הרשיעה ע”פ הסדר טיעון את חברת אספניולי ריאד בע”מ אשר הייתה מבצעת הבניה של עבודות שיפוצים והריסה שבוצעו בסניף קלאב מרקט בעיר נהריה, ואת קבלן המשנה; סלים ביאטרה, וכן את מנהל העבודה; שחאדה עאטף, בגין תאונת עבודה אשר אירעה בשנת 2004 במהלך ביצוע עבודות הריסה בסניף.

בכתב האישום, יוחסו לנאשמים עבירות של אי נקיטת אמצעי בטיחות בהריסה, ביצוע הריסות בניה שלא ע”י בונה ומקצועי וביצוע הריסות בניה שלא בהנהלה ישירה של מנהל עבודה מנוסה.

משרד התמ”ת, באמצעות עו”ד סאוסן נאטור-חסון, ממחוז חיפה והצפון במשרד התמ”ת, הגיעה להסדר טיעון עם הנאשמים שאומץ ע”י ביה”ד, שבמסגרתו הודו הנאשמים במיוחס להם בכתב האישום, על חברת אספניולי ריאד בע”מ, אשר הייתה מבצעת הבנייה, הוטל קנס כספי בסך של 40,000 שקלים, והוחתמה על התחייבות בסך 50,000 שקלים, להימנע מהעבירות בהן הורשעה למשך 3 שנים.

על שחאדה עאטף, ששימש מנהל העבודה, הוטל קנס כספי בסך 10,000 שקלים, כמו כן, הטיל עליו ביה”ד לעבודה, מאסר על תנאי למשך חצי שנה לתקופה של שנתיים ושמונה חודשים.

על ביאטרה סלים, ששימש קבלן המשנה, הוטל קנס כספי בסך 5,000 שקלים, וכן, הטיל עליו ביה”ד מאסר על תנאי למשך חצי שנה לתקופה של שנתיים ושבעה חודשים.

עו”ד סאוסן נאטור חסון, הדגישה, כי; “מדובר בעבירות בטיחות חמורות אשר גרמו לפציעה משמעותית של עובדת והוסיפה, כי מדובר בענישה מחמירה ומרתיעה ההולמת את הפסיקה המחמירה של בתי הדין לעבודה בנושא; בטיחות בעבודה”.

יורם אלעזרי, מפקח עבודה ראשי במשרד התמ”ת, ציין, כי; “מפקחי העבודה באגף בפיקוח על העבודה, הונחו, להגביר את האכיפה ולהחמיר במקרים חוזרים ונשנים של הפרות בטיחות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן