פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

בית הלחמי; “ענף יחסי הציבור נמצא בעידן של פריחה, לאחר שנות שפל”

0
0

כך מצהירה יו”ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות בטקס הזוכים ב”אריה השואג 2006″ – התחרות השנתית של ענף יחסי הציבור שנערכה ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות
בתמונה; אורנה גור אל מנכ”ל פורטר נובלי, רותי שטרית, נותנת החסות הראשית, סילביה בית הלחמי יו”ר האיגוד. צילום; ישראל הדרי

11 פרסי ה”אריה השואג”, לקמפיינים על פי קטגוריות שונות, הוענקו הבוקר (שישי) מטעם ענף האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, באולם הקאמרי החדש בתל אביב. מטרת התחרות היא לעודד מצוינות בין העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל. לתחרות הוגשו קמפיינים של יחסי ציבור שבוצעו במהלך שנת 2005.

בקטגוריית “קמפיין השנה” זכה, קמפיין מאבק מורי ישראל למען רפורמה במערכת החינוך, בביצוע גיתם פורטר נובלי, עבור הסתדרות המורים בישראל. קמפיין זה נבחר מתוך כלל העבודות שזכו בקטגוריות השונות.

בשאר הקטגוריות זכו, במקום הראשון, הקמפיינים הבאים;

 במקום הראשון בקטגוריית טיפול במשבר זכה, קמפיין חוות גז הבישול, בביצוע לניאדו גנאור יחסי ציבור ותקשורת, עבור חוות הגז בקריית אתא.
 במקום הראשון בקטגוריית מלכ”רים זכה, קמפיין ניידת ממוגרפיה ומבצע הקש בדלת, בביצוע נאוה עינבר דוברת האגודה למלחמה בסרטן.
 במקום הראשון בקטגוריית אירועים מיוחדים זכה, קמפיין פתיחת המוזיאון החדש לתולדות השואה, בביצוע יחידת יחסי הציבור של יד ושם.
 במקום הראשון בקטגוריית מאבק ציבורי זכה, מאבק מורי ישראל למען רפורמה במערכת החינוך, בביצוע גיתם פורטר נובלי, עבור הסתדרות המורים בישראל.
 במקום הראשון בקטגוריית היי טק זכה, קמפיין; I mate Jam -That’s All, בביצוע עמירם פליישר תקשורת, עבור סולגוד תקשורת בע”מ.

במקום ה-1 בקטגוריית מלכ”רים נאוה עינבר דוברת האגודה למלחמה בסרטן.

 במקום הראשון בקטגוריית קשרי קהילה זכה קמפיין יום אינטרנט בטוח בביצוע גיתם פורטר נובלי בשיתוף עם מיקרוסופט ישראל.

 במקום הראשון בקטגוריית תיירות זכה, קמפיין עידוד תיירות לטורקיה, בביצוע צימט תקשורת שיווקית, עבור משרד התרבות והתיירות הטורקי.
 במקום הראשון בקטגוריית בריאות ורפואה זכה, קמפיין כירורגיה פלסטית, בביצוע חנן זיסו תקשורת, עבור איגוד הפלסטיקאים.
 בציון מיוחד לשבח עבור פעילות מגזרית במגזר הערבי זכה, קמפיין קוקה קולה סטאר 2005, בביצוע פובלסיס סקטורס ותומר סגיס מנהל יחסי ציבור בקוקה קולה, עבור קוקה קולה ישראל.
 במקום הראשון בקטגוריית גור אריה לעבודות גמר של סטודנטים בתחום זכה, קמפיין בדרכן לתהילה – ייעוץ תקשורתי פוליטי מובחן מגדרית, בביצוע אוהד עברי מהמחלקה לפוליטיקה ומימשל באוניברסיטת בן גוריון.

לזוכים הוענק פסל האריה השואג, אשר עוצב על ידי הפסל ואיש יחסי הציבור משה דיין.

סילביה בית הלחמי יו”ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות אמרה באירוע, כי: “ענף יחסי הציבור נמצא בעידן של פריחה, לאחר שנות שפל. משרדים חדשים נפתחים, ההתמחות של העוסקים מותאמת לרוח התקופה וכל אחד מאיתנו נדרש להיות חלק בלתי נפרד וחשוב, בתכנון האסטרטגי, שיווקי, פרסומי ותדמיתי בחברות ובארגונים שאותם אנו משרתים. אני שמחה, לציין, כי צעירים רבים משתלבים לצד הותיקים בעבודה המקצועית. האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ימשיך בביסוס מטרותיו המקצועיות…

בית הלחמי, הוסיפה, בדבריה; “כולנו נטפח ונשמור על כללי האתיקה, שחשיבותם גדלה מיום ליום, בשל ריבוי הערוצים התקשורתיים. אני דורשת בשם האיגוד, שנושא “התוכן השיווקי” התופס תאוצה, יעוגן בקודים אתיים הולמים ובלתי מתפשרים. כן אני מצפה שנציגינו יהיו שותפים בגופים המטפלים ומובילים הנושא. אין לי ספק שהאיגוד יוכל לתרום את חלקו בהסדרת הדברים בצורה מקצועית וחסרת – פניות”.

שניים מבין הזוכים בפרס ה”אריה השואג 2006″. צילום; ישראל הדרי

פרופ’ שמואל ליימן וילציג, ראש המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן ויו”ר ועדת השופטים של התחרות מסר באמצעות מרכז ועדה השופטים, משה דיין; “חבר השופטים התרשם השנה לטובה מהרמה המקצועיות של העבודות שהוגשו. כמעט כולם עמדו בקריטריונים של תקנון התחרות והדבר מעיד על ביסוס התחרות על סטנדרטים מקובלים והפנמת הצורך להגשה מקצועית ע”י המשרדים שהשתתפו בתחרות. אמנם ישנם כארבעה חמישה קריטריונים עיקריים בהערכת העבודות, אך בסופו של דבר מאחר שבכמה קטגוריות הניקוד בין שניים שלושה מהקמפיינים הטובים ביותר היה די צמוד, שני שיקולים עיקריים הכריעו את הכף…

פרופ’ וילציג, הוסיף, כי; “ראשית, עד כמה קשה היה האתגר שעמד בפני הקמפיין בתחילת דרכו, כלומר האם היה צורך לפעול כנגד דעת הקהל או שמא הקמפיין נדרש רק לזרום עם הלך הרוחות החברתיים ולחזקם. שנית, עד כמה ניתן היה להצביע על יחסי ציבור כגורם המכריע לעומת מערך פרסום ושיווק.

“היו קמפיינים מאד מרשימים כמכלול, אולם מאחר שהשופטים סברו שחלק משמעותי מהצלחת הקמפיין נבע מהשקעה גדולה בפרסום, ראינו לנכון לזכות דווקא את הקמפיינים שאלמנט יחסי הציבור בלט במיוחד. בשום אופן לא פסלנו או וגם לא “הענשנו” קמפיין רווי בפרסומת, אלא פשוט נתַּנו עדיפות לקמפיינים אשר לדעתנו אצלם יחסי הציבור היה הגורם המכריע”.

מהלך האירוע

פסל האריה השואג, עוצב ע”י משה דיין.

האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות העניק במהלך האירוע, אות הוקרה לד”ר יצחק קדמן, מנכ”ל המועצה הלאומית לשלום הילד על שימוש מושכל ביחסי ציבור ככלי להעלאת נושאים על סדר היום הציבורי. בנוסף הוענק באירוע תואר של נשיא כבוד של האיגוד לאיש יחסי הציבור ומוותיקי הענף, דוד אשכול.

במהלך האירוע בהנחייתו של רוני אקרמן, הופיעה להקת נומאיי קונספט, אשר הוקמה על ידי איציק לוי, חלילן וירטואז המנגן בכ-50 חלילים שונים ועל ידי אלון דנין המנגן על קלידים. השניים, הופיעו ביחד עם נגנים וזמרים נוספים וניגנו מוזיקה מקורית וכן את “בוקר עולה” בבכורה עולמית.

סילביה בית הלחמי יו”ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, העלתה את זכרם של אנשי תקשורת, לוטפי משעור ונעמי פרסול שהלכו לעולמם בשבועות האחרונים ממחלת הסרטן.

אירוע ה”א

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

רמיקסים לחגיגת יום העצמאות 77

דילוג לתוכן