בנימינה | גבעת עדה

ראש מועצת בנימינה אריה זיתוני; אסון הרכבת הבא הוא עניין של זמן

0
0

“גם בעוד עשר שנים לא תהיה הפרדה מפלסית ברכבת” – הוסיף ראש מועצה זיתוני, שאינו מסתיר את כעסו על הרשויות שמעכבות את ביצוע ההפרדה; “צריך להקים צוות שיטפל רק בזה”.
ראש מועצת בנימינה אריה זיתוני; אסון הרכבת הבא הוא עניין של זמן
ראש מועצת בנימינה אריה זיתוני; אסון הרכבת הבא הוא עניין של זמן

ראש מועצת בנימינה אריה זיתוני אמר אתמול (חמישי), כי ביצוע ההפרדה המפלסית מעל מסילת הרכבת מתעכב. “שום דבר לא זז. גם בעוד עשר שנים לא תהיה הפרדה מפלסית”.

זיתוני, אמר את הדברים ליומן החדשות שלתחנת הרדיו האזורי רדיו 90 FM תוך שהוא מותח ביקורת קשה ומנומקת על הרשויות במדינה שאינן מבצעות את ההפרדה המפלסית.

לדבריו של אריה זיתוני ראש מועצת בנימינה; “המושבה בנימינה, נבחרה להיות ראשונה שבה תבוצע הפרדה כזו על מסילת הרכבת שבתחומה, כך על כל פנים הבטיח מאיר שיטרית שר התחבורה לשעבר; “לזרז ביצוע ההפרדות בתוואי הרכבת בבנימינה”.

לדברי זיתוני, יש להקים צוות מיוחד שיטפל רק בנושא ההפרדה המפלסית ויעקוף אל כל הבירוקרטיה. “אחרת, אסון הרכבת הבא הוא עניין של זמן”, אמר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: [email protected]

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה לתקשורת

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

אחרי החורף האביב הגיע

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

ישראל חוגגת 78