עיתונות | תקשורת המונים

CNN מציגה מבט מקרוב על האובססיה והרדיפה אחר סלבריטאים

0
0

צייד הסלבריטאים; שיחות מאחורי הקלעים על המרדף אחרי בראנג’לינה, רוזי, טומקאט ואחרים
CNN מציגה מבט מקרוב על האובססיה והרדיפה אחר סלבריטאים
CNN מציגה מבט מקרוב על האובססיה והרדיפה אחר סלבריטאים

בשעה שהעולם כולו (כמעט) ממתין ללידתו של תינוק ברנאג’לינה התוכנית הדוקומנטרית CNN Presents לוקחת את צופיה הצופים למרדף אחר מכונת הכסף החמה ביותר של צלמי הפפראצ’י במסגרת התוכנית; Chasing Angelina – Paparazzi and Celebrity Obsession.

התוכנית תשודר ביום ראשון 13 במאי בשעה 03:00 ו-06:00. שידורים נוספים ב-15 במאי בשעה 03:00 ו-06:00.

מה הגבול כשמדובר בהשגת חדשות על ידוענים (סלבס’) וכוכבים וחייהם הפרטיים? התוכנית “לרדוף אחר אנג’לינה” בוחנת את כל הזוויות של מבוך הסלבריטאיות על-מנת שהצופים יחליטו בעצמם. “החיים הפרטיים של הסלבריטאים הם תוכנית הריאליטי הטובה ביותר” אומר טד קזבלנקה, כתב הרכילות.

מי רודף אחרי מי?

אך לפעמים הכוכבים הם אלה שכותבים את התסריטים בעצמם, כפי שמספר לארי האקט העורך הראשי של מגזין People, ל-CNN כשהוא חושף, כי הטיפ על הריונה של אנג’לינה ג’ולי הגיע היישר מנציגי הכוכבת.

למעשה, כוכבים רבים מודים שהם משתפים פעולה עם המדיה. במהלך התוכנית מריה קרי ואשלי סימפסון מודות, שהן אוהבות לעמוד בפני המצלמות של צלם הכוכבים קווין מזור והוא גם יודע למה. מזור משאיר את המארבים לצלמי הפאפרצי, ולעומתם מקבל את ברכת הכוכבים כשהוא מצלם אותם על השטיח האדום.

האקט מוסיף, כי מגזין People נמנע מלהיות מרושע במכוון כשכוכבים נמצאים במצוקה. העורך של המגזין, פיטר קסטרו, מונע את פרסומם של סיפורים מתוך מחויבות להוגנות ואחריות. מניעת הפרסום יכולה להיות מתורגמת פעמים רבות לסקופים, כאשר הכוכבים מחליטים שהם רוצים לפרסם סיפור.

פאולה עבדול; נזקקה לניטרול מוקשי מדיה רבים, באמצעות יועצי היח”צ.

קן סאנשיין יועצי היח”צ מחברת קן סאנשיין יועצים בע”מ וסינדי ברגר מנכ”ל PMK/HBH בע”מ המדורגים כמובילים בתחום.

החברות האלה טיפחו כוכבים, כמו; פאולה עבדול, טיירה בנקס, טום קרוז, לאונרדו די קפריו ורבים אחרים ונטרלו עבורם מוקשי מדיה רבים.

ברגר מספרת ל-CNN כיצד סייעה לרוזי אודונל לפלס את דרכה בתקשורת שלילית לאחר שנתבעה על-ידי המו”ל של המגזין שלה.

קסטרו מ-People נותן את הקרדיט לברגר כשעזרה למריה קרי להתנער מהשמועות על התמוטטות עצבים ולחזור אל רשימות הלהיטים המובילים.

הסלבריטאים עומדים מכירה פומבית

אך לא כל מדיה מרגישה שהיא צריכה לעבוד בשיתוף פעולה עם הכוכבים כדי לקבל סקופים. בוני פולר, עורכת ראשית של America Media בע”מ אומרת; “במקרים רבים אין הכרח לשבת ולראיין את הסלבריטי על מנת לקבל את הסיפור המלא”.

פרנק גריפין, המנהל את סוכנות הפפרצ’י המובילה, באוור-גריפין כלל לא מבקש את רשותם של הכוכבים ויועצי התקשורת שלהם; “זה כמעט כמו מכירה פומבית… אתה מוכר את התמונות למי שמשלם יותר”.

ריבוי המדיות העוסקות בסיפורי סלבריטאים שינו את כללי המשחק עבור יועצי התקשורת. עשרת המגזינים המובילים מגיעים כיום ל-8.5 מיליון קוראים, תוכניות הטלוויזיה מתרבות והבלוגים באינטרנט מתרבים בקצב מהיר, כשהטון נהיה סרקסטי מיום ליום ופוגע בכוכבים ובתדמיתם.

התוכנית “לרדוף אחר אנג’לינה” הופק על ידי מרי אדה (Mary Ade), באד באלטמן (Bud Bultman) ו-אליזה זיגר (Elise Zeiger)). יחד עם המפיק הראשי של CNN מר מרק נלסון (Mark Nelson).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן