"עושים כאן משהו חד פעמי"

"עושים כאן משהו חד פעמי": הפקת הענק שמשחזרת את מלחמת יום הכיפורים | כתבתה של שני נחשוני, מתוך חדשות 07.10.19.

האם יש ערך בבקשת סליחה? | גיא זהר

לכבוד יום כיפור, בדק כאן 11, מה מעמדה של סליחה בפוליטיקה הישראלית? האם פוליטיקאים מתנצלים - והאם יש מי שימחל להם?
מהצד השני עם: גיא זהר - 07.10.2019.

פורום כאן נעים

"למה אתה גונב?": מלחמת החקלאים במשפחות הישראליות

שום דבר לא הכין את החקלאים בישראל לתופעת הגניבות של המטיילים, ש"עושים שוק" במטעים ובפרדסים. כתבתה של נועה ברק | כאן חדשות.

אדיר מילר במופע אלתורים

אדיר מילר במופע האלתורים בערוץ 2. קורע.

שראל הפראית- פרק 1: הנגב

מהלך של שנה שלמה בחייהם של צמחים ובעלי חיים במדבר הנגב הצחיח, המהווה יותר ממחצית שטחה של ישראל. מה סוד ההישרדות שלהם במדבר הקיצוני שזוכה רק למ"מ ספורים של גשם בשנה?

מגן דוד אדום: מירי בוהדנה מתנדבת במד"א

רגע לפני עליית תכניתה משחקי השף, מירי בוהדנה כמו שלא הכרתם אותה, מתנדבת במדא ועוד. כתבתה של חן זנדר - שישי עם איילה חסון - רשת 13 - 25.10.19

ערוץ 10 – שישי עם איילה חסון

תאוות בשרים | ערוץ 10 - שישי עם איילה חסון - 13.4.18.

מפעל הפיס

נשיא המדינה ציין 20 שנים להקמת 'נגישות ישראל'

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין אירח ב- 28 ביולי 19', את נציגי עמותת "נגישות ישראל" לציון 20 שנה להקמתה.
במפגש הוגש לנשיא דו"ח המסכם 20 שנים של נגישות, ובמסגרתו נשאו דברים מייסד ונשיא העמותה יובל וגנר ומנכ"לית העמותה מיכל רימון.

נעים לעקוב אחרי

בנימינה | גבעת עדה

שר התחבורה; לזרז ביצוע ההפרדות בתוואי הרכבת בבנימינה

מדובר ב-3 הפרדות מפלסיות בתוואי הרכבת החוצה את בנימינה. התוכניות יובאו להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ב- 7 בפברואר מתוך כוונה להאיץ את ביצוען.
שר התחבורה; לזרז ביצוע ההפרדות בתוואי הרכבת בבנימינה
שטרית; "לפטר את אחראי על הועדה לנוכח העיכובים באישור התוכנית".

שר התחבורה, מאיר שטרית הנחה את מנכ"ל משרדו, אריה בר לאתר פתרונות מיידיים לביצוע הפרדות מפלסיות, בתוואי מסילת הברזל החוצה את בנימינה, במטרה לשפר את רמת הבטיחות של הנהגים והולכי הרגל, החוצים את המסילה.

שר התחבורה, ציין, כי מפגש הרכבת בבנימינה נחשב לצומת קטלני, שגבה קורבנות בנפש וכל עיכוב בהקמת הפרדה מפלסית בצומת עלול לעלות בחיי אדם נוספים.

בשנה האחרונה, נהרגו 2 בני אדם מפגיעת רכבת בצומת ולפני כחודש נמנעה תאונה קטלנית במעבר כאשר אוטובוס נתקע על המסילה ורגע אחד לפני התאונה עם הרכב נסו הנוסעים על נפשם.

שטרית מתח לאחרונה, ביקורת חריפה על ועדת התכנון המחוזית לתכנון ובנייה בחיפה על סחבת של כ-9 שנים באישור התוכנית להקמת הפרדה מפלסית בבנימינה.

השר הודיע, כי אין בכוונתו לעבור על כך לסדר היום ואף קרא לפטר את אחראי על הועדה לנוכח העיכובים באישור התוכנית.

זיתוני; היה מקום להגיע להסכמה, מבלי לסגור את המעבר. ארכיונעים.

בפגישה שהתקיימה בין אריה בר מנכ"ל משרד התחבורה, לבין אריה זיתוני ראש המועצה המקומית בנימינה, סוכם על הקמת 3 הפרדות מפלסיות, בתוואי מסילת הרכבת החוצה את בנימינה.

התוכניות להקמת ההפרדות המסילתיות יובאו להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה בחיפה ב-7 בפברואר 2006, מתוך כוונה להאיץ את אישורם וביצועם של הפרויקטים בתקופה הקצרה ביותר.

שלוש התוכניות כוללות הקמת הפרדה מפלסית בתוואי כביש 653, העתיד להסלל צפונית לבנימינה וכן גשר נוסף שיוקם בסמוך לתחנת הרכבת בבנימינה שיעביר את תנועת כלי הרכב מעל המסילה.

גשר נוסף יוקם על תוואי כביש 652, דרומית לבנימינה.

משרד התחבורה יבקש מהוועדה המחוזית לתכנון ובניה היתר בניה ל-3 ההפרדות כבר בשלב ההפקדה, במטרה להאיץ את תוכניות הבניה של ההפרדות ולקצר את לוחות הזמנים לביצוען.

מנכ"ל משרד התחבורה סייר אתמול בתוואי מסילת הברזל בבנימינה יחד עם אנשי משרדו, אריה זיתוני ראש מועצת בנימינה, ומנכ"ל הרכבת, עופר לינצבסקי ודן עם אנשי המועצה על כל התוכניות להקמת ההפרדות המפלסיות בתוואי הרכבת.

מנכ"ל הרכבת, לינצבסקי; דיון בהפרדות המפלסיות

מנכ"ל משרד התחבורה, הודיע, כי אם התוכניות להקמת ההפרדות המפלסיות בתוואי המסילה בבנימינה לא יאושרו ב-7 בפברואר, בועדת התכנון המחוזית, הוא יורה לסגור לאלתר את מפגש הרכבת בבנימינה עד למציאת פתרונות שיבטיחו את בטיחותם של הנהגים והולכי הרגל.

יצויין, כי במסגרת תוכנית שגובשה על ידי ועדת ההיגוי העליונה למפגשי מסילות ברזל שבמשרד התחבורה יבוצעו במהלך 3 השנים הבאות הפרדות מפלסיות ב-154 נקודות מפגש של מסילות ברזל וכבישים. עלות התוכנית נאמדת ביותר מ-1.2 מיליארד שקל.

ועדת ההיגוי העליונה הוקמה על ידי השר שטרית כחלק מהמלצות צוות הבדיקה של תאונת הרכבת סמוך לקיבוץ רבדים, לפני כחצי שנה. הועדה, איתרה 154 מפגשי רכבת, דרך הקיימים בישראל.

ב-75 מפגשים לפחות התברר, כי יש צורך בהפרדה מפלסית בין הרכבת לכביש ובשאר יש צורך ליצור הסדרי תנועה חדשים, הכוללים גם תמרור ושילוט.




אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן