חדשות בריאות

משרד הבריאות: כונני התגובה המיידית יופעלו ממוקד מדא

הזנקת כונני מגן דוד אדום ושאר העמותות תבוצע מעתה רק באמצעות האפליקציה הייעודית שפותחה ב'מגן דוד אדום' ◄ לא יפורסמו מספרי חירום אחרים מלבד 101◄במגן דוד אדום מברכים על ההחלטת שר הבריאות, כב' הרב יעקב ליצמן, מנכל המשרד ואת צוות המקצועי על הסדרת פעילות כונני התגובה המיידית תחת 'מוקד מגן דוד אדום'.
0
0
משרד הבריאות, קבע: כלל כונני התגובה המיידית יופעלו ממוקד מגן דוד אדום | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
משרד הבריאות, קבע: כלל כונני התגובה המיידית יופעלו ממוקד מגן דוד אדום | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

סוף סוף, סדר בג’ונגל הארצי של מוקדי ההצלה הרפואיים. משרד הבריאות, קבע ופרסם אתמול (שני, ט’ בתמוז התשע”ז) כי כלל כונני התגובה המיידית יופעלו על ידי המוקד הלאומי של מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. הארגון בנוי על-פי הדגם של ארגוני הצלב האדום ו-הסהר האדום והוא מספק שירותי עזרה ראשונה, פינוי נפגעים באמצעות אמבולנסים, שירותי הדם של ישראל, הדרכת עזרה ראשונה ורפואת חירום ופעילות הומניטרית בישראל וברחבי העולם – כך עלה מ’חוזר מנכל משרד הבריאות’ המסדיר את פעילות כלל ‘כונני התגובה המיידית’ תחת מוקד הכוננים הלאומי של מגן דוד אדום.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

עוד עולה, כי ארגון ‘איחוד הצלה‘ התאגיד המאחד חובשים, פרמדיקים ורופאים מרחבי ישראל וגוף התנדבותי המאגד כונני רפואת חירום, למתן ‘שירותי עזרה ראשונה’ יחדל מפרסום ציבורי ופומבי של המוקד שלו, על מנת שכל פניות הציבור, ינוקזו דרך ‘מוקד הכוננים הלאומי‘ במטרה ליעל את התהליך”, כך קובע היום משרד הבריאות.

הציבור, נכתב בהמשך, ימשיך לפנות לסיוע באמצעות מספר החירום 101 ו’מוקד מגן דוד אדום‘ הוא שיפעיל את ‘כונני התגובה המיידית’ הקרובים ביותר למקום האירוע, ללא קשר לשיוכם הארגוני.

 הנהלת מגן דוד אדום; “אנו מבקשים להודות לשר הבריאות, כב’ הרב יעקב ליצמן…”

בנוסף הנחה משרד הבריאות, כי ‘כונני תגובה מיידית’ אשר אינם פועלים כיום במסגרת מגן דוד אדום, יישאו מכשיר טלפון נייד בו תופעל ‘אפליקציה של מדא’ עם התאמות נדרשות. מדא, תפתח את האפליקציה המשולבת, שתחובר ל-מוקד הכוננים הלאומי של מגן דוד אדום.

הנהלת מגן דוד אדום, הודיעה, כי; “אנו מבקשים להודות לשר הבריאות, כב’ הרב יעקב ליצמן, למנכל המשרד ולצוות המקצועי על הסדרת פעילות כונני התגובה המיידית תחת ‘מוקד מגן דוד אדום’.

במדא, עובדים עם כולם בשיתוף פעולה מלא ומקדמים בברכה אל שורותינו את כל מי שמטרתו להציל חיים, לרבות מתנדבי עמותת איחוד הצלה‘”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן