אילת נגישות כאן ישראל

מנכ”ל עיריית אילת פיליפ אזרד, קיבל פרס רוני פיינשטיין ליזמות

מנכ"ל העירייה –מר פיליפ אזרד, זכה כיוזם השירות ב'פרס רוני פיינשטיין' ל'יזמות עירונית' בזכות שירות עד הבית ל'אוכלוסיות מיוחדות'; "ההכרה ביוזמה העירונית מגיעה לצוות אגף ההכנסות המבצע את השירות באהבה ובמסירות. במקרה הזה הם נותנים במסירות ומקבלים אהבה. מדובר בשירות ייחודי גם במגזר הציבורי וגם במגזר הפרטי והוא ניתן ממקום של רגישות גבוהה לאוכלוסיות מיוחדות וכחלק משיפור השירות בכל יחידות העירייה.
0
0
מנכ"ל עיריית אילת פיליפ אזרד והגזבר בטקס פרס רוני פיינשטיין ל'יזמות עירונית' ל'אוכלוסיות מיוחדות' | צילום: דוברות עיריית אילת
מנכ”ל עיריית אילת פיליפ אזרד והגזבר בטקס פרס רוני פיינשטיין ל’יזמות עירונית’ ל’אוכלוסיות מיוחדות’ | צילום: דוברות עיריית אילת

שירות עד הבית לאוכלוסיות מיוחדות – שירות חדשני וראשון בארץ הניתן באמצעות אגף ההכנסות בעירייה, זיכה את מנכ”ל עיריית אילת מר פיליפ אזרד, כיוזם השירות, ב’פרס רוני פיינשטיין ליזמות וחדשנות עירונית’. השנה, הגישו 26 ערים מועמדות לפרס. ‘שירות עד הבית לאוכלוסיות מיוחדות’ בעיריית אילת, זכה במקום הראשון. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

את התעודה קיבלו אמש (שני, כ”ב באדר התשע”ז) מנכ”ל עיריית אילת וגזבר העירייה מר אסי בן חמו הממונה על אגף ההכנסות, בטקס שהתקיים במרכז לשלטון מקומי בעיר תל אביב. לצד התעודה, זיכתה ההכרה ביוזמה, בפרס כספי של 40,000 ₪ לטובתת הפרויקט.

שירות עד הבית” של אגף ההכנסות בעירייה, מצטרף לשורת פעולות, שמבצעת עיריית אילת כחלק מרגישות לנגישות, במסגרתה פועלת העירייה לשמור על כבודם ועל זכויותיהם של ‘אנשים עם מוגבלות’ ולאפשר להם להשתלב בכל תחומי החיים.

בהתאמה לכך, פעלה עיריית אילת באמצעות אגף ההכנסות, לשפר את חוויית הלקוחות בקבלת השירות, להקל ולהנגיש את שירותיו לאוכלוסיה בכלל ולאוכלוסיות ייחודיות בפרט. לצורך הנגשת השירות שינה אגף ההכנסות את פניו.

עוד כחלק מהשדרוג, פיתח האגף אמצעים שונים, ביניהם: עמדות שירות נגישות, התאמה של אמצעים טכנולוגיים בעמדות מידע ממוחשבות, נגישות לאתר האינטרנט ו”שירות עד הבית” לאוכלוסיות מיוחדות, ביניהן: ניצולי שואה, לקוחות המוגדרים כסיעודיים ומקבלי קצבת ניידות.

השירות כולל הגעה של צוותי האגף עד לבית לטובת חידוש תושב אילת, מתן אישור תושבות לצרכי מס, בקשה לקבלת הנחה מארנונה, תשלומים ועוד. השירות, ניתן תוך שלושה ימי עסקים מזמן הפנייה למוקד הטלפוני או במייל.

█  “שירות עד הבית” מצטרף לשורת פעולות, שמבצעת עיריית אילת, כחלק מרגישות לנגישות

דוברת עיריית אילת הגב’  דנה זנטי מסרה לפורטל ’נגישות-נט, כי באילת מונה האוכלוסייה המיוחדת, שזכאית לשירות כ–874 תושבים (196 ניצולי שואה, 389 קשישים סיעודיים וכ – 289 מקבלי קצבת ניידות).

קרן הפרס הינה לזכרו של רוני פיינשטיין, אשר כיהן כמזכיר עיריית ירושלים משנת 1966, ויחד עם משרד הפנים עיצב את תפקיד מנכ”ל עיר. הקרן שהוקמה לזכרו של רוני, מעניקה פרס כספי שנתי לפרויקט ייחודי בחדשנות ובניהול אותו יוזם/ת מנכ”ל או מזכירר רשות מקומית, תוך מתן עדיפות ליעדים ושירותים חברתיים לתושב.

במסגרת זו, עורכת הקרן זו השנה החמישית, תחרות שנתית נושאת פרסים בין מנכ”לי עיריות ומזכירי ערים על מיזמים המביאים לידי ביטוי: הצטיינות, חדשנות ויזמות בניהול, שיפור השירותים העירוניים והקהילתיים בדגש על הנושאים החברתיים.

מפעם השרון שותף לתהליך בחירת הזוכים מדי שנה יחד עם מרכז השלטון המקומי, איגוד המנכ”לים והמזכירים ברשויות המקומיות, הג’וינט וחברים נוספים.

מנכ”ל העירייה מר פיליפ אזרד; “ההכרה ביוזמה העירונית מגיעה לצוות אגף ההכנסות המבצע את השירות באהבה ובמסירות. במקרה הזה הם נותנים במסירות ומקבלים אהבה. מדובר בשירות ייחודי גם במגזר הציבורי וגם במגזר הפרטי והוא ניתן ממקום של רגישות גבוהה לאוכלוסיות מיוחדות וכחלק משיפור השירות בכל יחידות העירייה.

אין ספק שהתהליך חיזק את ההזדהות העירונית ומעניק לעובדים המעורבים בו חוויה של ערך המהדהדת בכלל הארגון. בכך הוא משפיע על התרבות הארגונית, מחזק את המשמעות שאנו חווים בעבודתנו ומייצר אנרגיה והתלהבות להמשיך ולמלא את משימתנו”.. סיכם מנכ”ל עיריית אילת מר אזרד.

 

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן