אופנה מסעודה מרכלת

תצוגת אופנה של גולברי אסתי גינזבורג חושפת קיץ לוהט

בתצוגת האופנה של גולברי, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2017, שנערכה לראשונה בגני התערוכה בתל-אביב, סגרו אמש (ראשון, 12.2) שלל הסלבס, אושיות האופנה ומובילי דעת קהל, בערב אופנתי במיוחד עם תצוגת ראווה והופעה מלאה של להקת טיפקס.
0
0
מימין: משה גולברי יעקב גולברי הדוגמנית אסתי גינזבורג ודוד גולברי
מימין: משה גולברי יעקב גולברי הדוגמנית אסתי גינזבורג ודוד גולברי

‘חברת האופנה GOLBARY | גולברי’ שהרשת שלה בבעלות דוד יעקב ומשה גולברי, מונה למעלה מ-85 סניפים בפריסה ארצית המצויה בתנופת צמיחה מתמדת מחברות האופנה המובילות לנשים בישראל. קיימה אמש (ראשון) באמצעות הפרזנטורית של ‘בית האופנה גולברי’ מזה 3 עונות: הדוגמנית אסתי גינזבורג, פתחה וסגרה את התצוגה יחד עם 45 דוגמניות מובילות, אך לא לפני שכל המוזמנים נהנו מקוקטייל נוצץ וצילומי סלפי מכל עבר.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

את הערב הנחתה המגישה הטלוויזיונית לירון ויצמן (התכנית “ערב טוב עם גיא פינס“), שאמרה ל- 1,500 האורחים הנרגשים ומסוקרנים; “אנו רגילים לפתוח את העונה במופע מרהיב באמפיתאטרון בקיסריה עם ‘התצוגה המסורתית של אופנת גולברי’ בשילוב הופעת אורח, אך לראשונה ‘גולברי’ פותחת את הקיץ באירוע חגיגי גם בעיר תל-אביב עם תצוגת ראווה והופעה מלאה של להקת טיפקס“.

הגיעו להתעדכן בטרנדים לקיץ הקרוב; מר עדי קייזמן הבעל של אסתי גינזבורג שהתיישב בשורה הראשונה ונראה גאה במיוחד…. השחקנית עדי הימלבלוי, שהגיעה ב”לוק תכלת” בהשראת גברת טראמפ, הדוגמנית נטלי דדון שהתלבשה קיצי במיוחד למרות שבחוץ ירד גשם, לירן כוהנר מלכת היופי של שנת 2007.

 תצוגת אופנה של גולברי: הדוגמנית עמית מכטינגר הפתיעה במראה השקוף

אנה אהרונוב הרקדנית ומורה לריקודים, יוליה פלוטקין שחקנית ודוגמנית שדגמנה הריון אופנתי וסיפרה שהיא בחודש חמישי והפעם הם מצפים לבת, הדוגמנית טהוניה רובל שסיפרה שחברתה מלכת היופי 2011, הראשונה של ישראל בת העדה האתיופית, טיטי איינאו, נאלצה להישאר בבית עם חום גבוהה, שביט ויזל מלכת היופי של שנת 2010, הדוגמנית עמית מכטינגר שחשפה את המראה השקוף, כוכבי הסדרה פוּלְמוּן (דרמה יומית ישראלית המשודרת מ-5 בפברואר 2017, ב’ערוץ הוט’ בידור ישראלי) השחקנית אליסיה וייסבורד והשחקן הטלוויזיה וקולנוע, תומר קאפון, זוכה פרס אופיר, כוכבי הסדרה תאג”ד, השחקנית אינה בקלמן ובן זוגה אור אדרי, כוכבת הילדים מגישת הטלוויזיה, הפאשניסטה ואושיית הרשת מור סילבר, האינסטגרמית והפאשניסטה קים אור אזולאי, מלכת היופי קארין עליה שעומדת להיפרד מהכתר בקרוב, ליתנאי ושני זיגרון שכבשו את עולם האופנה הבינלאומי, לי לוי, ג’קי אזולאי שגם הציגה בטן חודש שמיני, בתיה שיף, גילת אנקורי, מעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו החברה הכי טובה של אסתי, עירית ענבי, חני נחמיאס, רוית אסף ועוד.

מיד עם סיום התצוגה, עלתה “להקת טיפקס” בניצוחו של הזמר קובי עוז למופע מלא שהקהל המתלהב לא נתן להם לרדת מהבמה עד חצות…

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן