כסף מדבר מסים

רו”ח ישראל דניאלי, נעצר שהתחזה לעו”ד וביצע שורת עבירות מע”מ

בחיפוש במשרדו שבמגדל טויוטה בעיר תל-אביב של רו"ח ישראל דניאלי, אלוף משנה (מיל’) נמצאו כ- 130 חותמות מזויפות בדיון בבית המשפט ציין, כי יש חשד לפיו קיבל החשוד כספים מחברות שנועדו לתשלום עבור רשות המסים, אולם הם הופקדו בחשבונו הפרטי.
0
0
רו"ח ישראל דניאלי, נעצר שהתחזה לעו"ד וביצע שורת עבירות מע"מ
רו”ח ישראל דניאל

מחלקת חקירות מכס ומע”מ ירושלים, עצרה אתמול (רביעי, כ״ב חשוון תשע״ז) את רו”ח ישראל דניאלי, אלוף משנה במיל’, בחשד כי ביצע, לכאורה, שורה של עבירות מס ערך מוסף, תוך שהוא מתחזה ל-עורך דין. כב’ השופטת קרן מילר, מבית משפט השלום בירושלים, הורתה על מעצרו עד ליום ראשון 27.11.16.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בעקבות חקירה נגד חברות שונות החשודות ב’קיזוז ובהפצת חשבוניות מס פיקטיביות’ בהן טיפל החשוד ישראל דניאלי, במקצועו; רואה חשבון.

מבקשת המעצר, מתברר, החשוד סייע לפי החשד, להעביר חברות פעילות שהחזיק אצלו “על המדף” על שמות אנשי קש שחלקם אף לא ידעו זאת.

רו”ח ישראל דניאלי, התחזה לעו”ד והשתמש ב-חותמות מזויפות של ’עורך דין’ וחברות, כדי להעביר אצל ’רשם החברות’, חברות על שם אנשי קש, הציג מצג שווא כלפי ’רשות המסים’ באמצעות מסמכים שנערכו על ידו כאילו מדובר בחברות המגישות דוחות לרשות המסים, למרות שחלקן לא דיווחו אף פעם.

בדיון בבית משפט השלום בירושלים, הוסיף החוקר וציין, כי יש חשד לפיו החשוד רו”ח דניאלי, קיבל כספים מחברות שנועדו לתשלום עבור רשות המסים, אולם הם הופקדו ב… חשבונו הפרטי.

מדוברות והסברה רשות המסים בישראל נמסר, לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; לפני כחודשיים ניסו החוקרים לזמן את החשוד רו”ח ישראל דניאלי, לחקירה, אך הוא בחר שלא להתייצב לחקירה.

אתמול, נערך חיפוש במשרדו שבמגדל טויוטה בעיר תל-אביב, במהלכו נתפסו חותמות ומסמכים של חברות החשודות כפיקטיביות, חותמות מזויפות ופנקסי חשבוניות ריקות ועוד.

תיק 55512-11-16

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן