חדשות כאן ישראל נדל"ן

20 מבנים נהרסו על ידי יחידה ארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה

בחודשים האחרונים, ישנם ניסיונות של בניה בלתי חוקית וללא אישורים על קרקע שאינה מיועדת לבניה, ב’קו התפר’ בשטחה הריבוני של עיריית ירושלים, כשהמוקדים הבולטים הם: בכפר קלנדיה בצפון ווואלג’ה בדרום העיר ◄ מדובר במבצע האכיפה הגדול ביותר בעשרים השנים האחרונות; המבצע, שלווה בהפרות סדר, חסימות צירים וניסיון למניעת ביצוע הצווים, אובטח ע"י כוחות מג"ב של חטיבת בנימין שאפשרו את ביצועו התקין של מבצע האכיפה.
0
0
מבנה לא חוקי 20 מבנים שנהרס על ידי יחידה ארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה
מבנה לא חוקי שנהרס

במבצע האכיפה הגדול ביותר ב-20 השנים האחרונות של היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה היום (שלישי, כ’ תמוז תשע”ו), בשעות הבוקר המוקדמות, בוצע מבצע אכיפה חסר תקדים של היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה להריסת 14 מבנים בלתי חוקיים בכפר קלנדיה (قلنديه) בסמיכות לגדר ההפרדה ובשטחה הריבוני של העיר ירושלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בשל היקפו של מבצע האכיפה, הגיעו צוותים של היחידה הארצית מכל הארץ לסייע בביצועו.

מדוברות משרד האוצר נמסר, כי בשבועות האחרונים נבנו כ-14 מבנים בלתי חוקיים בסמוך לגדר ההפרדה, הצמודה ל’אזור התעשייה עטרות’.

חלק מן המבנים נבנו בתחום האסור לבנייה בשל הסמיכות לגדר.

היחידה הארצית לאכיפת התכנון והבנייה בשיתוף עם משרד הביטחון, פעלה להוצאת צווי הריסה מנהליים למבנים שנבנו שלא כחוק. כלל המבנים היו בשלבי בנייה לפני אכלוס.

המבצע, אשר לווה בהפרות סדר, חסימות צירים וניסיון למניעת ביצוע הצווים, אובטח על ידי כוחות מג”ב של חטיבת בנימין שאפשרו את ביצועו התקין של מבצע האכיפה.

כוחות היחידה, פעלו בנחישות תוך הקפדה יתרה על אי פגיעה בתשתיות, במבנים ובחקלאות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
כוחות היחידה, פועלים בנחישות

במקביל למבצע האכיפה בקלנדיה, לפנות בוקר נערך מבצע נוסף להריסת מבנים נוספים במזרח ירושלים.

מבצע זה, נערך בשיתוף עיריית ירושלים ובמסגרתו נהרסו 6 מבנים בלתי חוקיים, שטרם אוכלסו ונעשה בהם שימוש.

בחודשים האחרונים, ישנם ניסיונות של ’בניה בלתי חוקית’ וללא אישורים על קרקע שאינה מיועדת לבניה, ב’קו התפר’ בשטחה הריבוני של עיריית ירושלים, כאשר המוקדים הבולטים הם בכפר קלנדיה בצפון ווואלג’ה בדרום העיר.

נמסר, מ’דוברות משרד האוצר’, כי היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה, תמשיך לאכוף את החוק ולממש את אחריותה בכל הפרה של חוקי התכנון והבניה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן