חדרה

חדרה מציגה: ביצים על ראשי הצועדים במצעד ההומואים והלסביות

אנשי "התא הגאה" בעיר חדרה, פרסמו, כי הם בונים קהילה גאה, מגוונת וסובלנית. "התא הגאה" הוא המקום ליצור סובלנות, לתמוך בגאווה של כל אדם באשר הוא, ולהרגיש שייכים. כבר הוכחנו גאווה, מהי עם שני מצעדי גאווה מהממים, ואנחנו רק הולכים וגדלים. אז אחרי שכולם שמעו עלינו, אנו מרחיבים פעילותנו לכל השנה (לא רק מצעד!)".
0
0
חדרה מציגה: ביצים על ראשי הצועדים במצעד ההומואים והלסביות
חדרה מציגה: ביצים על ראשי הצועדים במצעד ההומואים והלסביות

חדרה מציגה: ביצים על ראשי הצועדים במצעד ההומואים והלסביות’מצעד הגאווה והסובלנות – חדרה והסביבה’ התקיים היום (שישי, כ”ה בסיון התשע”ו) בעיר הישנונית שלפתע מצאה עצמה מצטרפת אל הקהילה של הלסביות, הומוסקסואלים, ביסקסואלים וטרנסג’נדים, רק כ-200 איש, צפו בסיום התהלוכה, במופע של מארגני המצעד ברחבת קניון לב חדרה, שם הקפיץ את הקומץ שהגיע ה-DJ יואב ארנון שכבר הספיק להיות ה-DJ של מצעד הגאווה בערים; תל אביב, לונדון, אמסטרדם, ברלין, ברצלונה, בוויגסטוק עם ועשרות אלפים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

משטרת חדרה, דיווחה, כי לא נתקלה בבעיות מיוחדות במהלך המצעד ובמופע הסיום. המשתתפים בצעדתם, אובטחו ולווו על ידי השוטרים ויצוין, כי הסדר נשמר, למעט מקרה בו הושלכו מגג בניין ברחוב הנשיא, המרכזי של העיר; מספר ביצים לעבר המשתתפים, איש לא נפגע.

חברי הקהילה הגאה בהכנות למצעד הגאים בחדרה | צילום: פייסבוק | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
חברי הקהילה הגאה בהכנות למצעד הגאים בחדרה | צילום: פייסבוק | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

עוד דווח, כי המשטרה, לכדה על אחת גגות הבניינים קטין בן 15 ועימו בגיר בן 19אשר לידם מונחת תבנית ביצים.

במקרה אחר, שהעסיק את המשטרה היה כאשר בעל עסק חיווה את דעתו השלילית על משתתפי הצעדה, דווקא בפני השוטרים המאבטחים ואלה ללא היסוס עיכבו אותו לחקירה בנימוק, כי ישנו, לכאורה, חשש, כי האיש עלול לפגוע בצועדים בעת שיחלפו על פני בית העסק שלו.

מארגני המצעד, אמרו, כי רבים רואים עצמם חלק מציבור אחד מסיבות של אחדות גורל ושותפות במאבק נגד כפיית תפקידי מגדר.

האפליה כנגד קבוצות אלו, נתפסת כנובעת מגורם משותף, והוא כפייה של התפקידים המגדריים והמיניים הנפוצים על ידי כלל האוכלוסייה.

בנוסף המאבק לשוויון זכויות, כלל לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג’נדרים כאחד. מארגני המצעד סיפרו, כי באחרונה; “שלחנו פניות רבות לפוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית. סיפרנו להם על המצעד בחדרה, הסיבה לקיומו וחשיבותו.

הזמנו אותם להגיע אל האירוע ולהביע תמיכה בגאווה בכל מקום, בצורך לעורר מודעות בפריפריה ובזכותו של כל אחד להיות מי שהוא בבית שלו.

הדי. ג’י, יואב ארנון במצעד ההומואים והלסביות בעיר חדרה | צילום: פייסבוק
הדי. ג’י, יואב ארנון במצעד ההומואים והלסביות בעיר חדרה | צילום: פייסבוק

הראשונה שנענתה היא חברת הכנסת קסניה סבטלובה (“המחנה הציוני“), שהגיבה מיד בשמחה, הביעה תמיכה מלאה ואישרה את הגעתה למצעד. צפינו בקוצר רוח לאישורי ההגעה של אנשי ציבור וחברי כנסת נוספים אך אלה לא הגיעו.

אנשי “התא הגאה” בעיר חדרה, פרסמו, כי הם בונים קהילה גאה, מגוונת וסובלנית. “התא הגאה” הוא המקום ליצור סובלנות, לתמוך בגאווה של כל אדם באשר הוא, ולהרגיש שייכים.

כבר הוכחנו; גאווה מהי, עם שני מצעדי גאווה מהממים, ואנחנו רק הולכים וגדלים.

אז אחרי שכולם שמעו עלינו, אנחנו מרחיבים את הפעילויות שלנו למשך כל השנה (לא רק מצעד!) ופונים לנוער, צעירים ומבוגרים להצטרף אלינו ולתמוך בנו”.

אנשי “התא הגאה” בעיר חדרה, קוראים לאנשים שכמותם אם אתם חלק מהקהילה הלהט”ב וגם אם אתם תומכים – עזרו לנו בדרך לשינוי והצטרפו לפעילות ולעמוד של “התא הגאה” בחדרה“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן