מאזני הצדק

מיכאל שטרית – משרד עורכי דין בית שמש, מתרחב צירף את עוהד דוד לוק

עוה"ד דוד לוק, איש חינוך, שאת תאריו האקדמיים במקצועות שונים קיבל באוניברסיטה העברית, היה מרצה ללשון עברית כ-20 שנה במכללה למורים, מורה ומחנך עשרות שנים במוסדות חינוך שונים וכן מנהל בי"ס בארץ ובחו"ל. עו"ד לוק, בעל ניסיון עשיר ורב שנים בתחום דיני אישות (ענייני משפחה) ודיני עבודה Your case - Our responsibility.
0
0
עורך הדין דוד לוק, משרד עורכי דין בעיר בית שמש מיכאל שטרית - דוד לוק, מתרחב
עורך הדין דוד לוק

עו”ד מיכאל שטרית מייסד משרד עורכי דין ברחוב בן צבי 7א, בעיר בית שמש, העוסק במגוון רחב של תחומי עיסוק המשפטיים הנותן ללקוחותיו מגוון מלא ורחב של שירותים בתחומי העיסוק של ענפי המשפט השונים. הודיע היום (כ”ו באייר התשע”ו), כי צירף לשורותיו את עוה”ד דוד לוק, כחלק מצוות עורכי הדין במשרדו בו גם השותף עוה”ד יצחק בן חמו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

המשרד, מהווה One Stop Shop, כאמור, למכלול השירותים המשפטיים, עם דגש על מתן שירות על ידי עורכי הדין השונים במשרד והתמקצעות של כל אחד מעורכי הדין בתחומו.

מי אתה עו”ד דוד לוק

עו”ד דוד לוק, איש חינוך, אשר את תאריו האקדמיים במקצועות שונים קיבל באוניברסיטה העברית, היה מרצה ללשון עברית כעשרים שנה במכללה למורים, מורה ומחנך עשרות שנים במוסדות חינוך שונים וכן מנהל בית ספר בארץ ובחוץ לארץ.

עו”ד לוק, הוא בוגר הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו ומאז הוסמך כעו”ד הופיע בתיקים שונים בבית משפט השלום, בבית משפט המחוזי, בבית משפט לנוער, בבית משפט לתעבורה, בבית דין לעבודה ובבית דין רבני.

כמו כן, השתתף בהשתלמויות שונות בתחומים מגוונים בתורת המשפט.

מיכאל (מיקי) שטרית - משרד עורכי דין בית שמש  צילום ארכיון  עיבוד צילום שולי סונגו
מיכאל (מיקי) שטרית, עורך דין

במסגרת עיסוקו כראש תחום דיני האישות (משפחה) וענייני עבודה במשרד, אחראי עו”ד לוק, בין היתר, על; תיקי הגירושין, מזונות, משמורת פירוקי שיתוף, יחסי עובד מעביד, ייצוג מעסיקים, פיטורי עובדים, עריכת הסכמי העסקה וכדומה.

“כל אלה, בתוספת ניסיון חיים וכושר ביטוי בכתב ובעל פה הידועים והמוכרים, מעניקים לעבודתו כעורך דין, ערך מוסף וממדי עומק חשובים ביותר בייצוג לקוחותיו.

וכן בהבנת הנושאים המשפטיים והאנושיים בטיפול בתיקים המגיעים לשולחנו.

קפדנותו המקצועית של עו”ד דוד לוק והופעותיו המקצועיות לפני בית המשפט הן כבוד למקצוע וברכה לשולחיו”.

הוסיף וסיכם עו”ד מיכאל (מיקי) שטרית מייסד משרד עורכי דין.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן