בנימינה | גבעת עדה זוחלים

נחש מי הגיע אל בנימינה -גבעת עדה ומה באמת צריכים לעשות מולו

במאי-יוני, מתחילים הנחשים להתעורר מ"שנת החורף" שלהם כשעיקר שעות פעילותם היא עם רדת החשיכה ועד לשעות הקטנות של הלילה. אך כשמתחיל מזג האוויר החם של הקיץ הם הופכים להיות פעילים גם בשעות היום ◄ יש לנקוט פעולות כך שביתכם לא יהווה אטרקציה למכרסמים מחד ומאידך לצמצם עד כמה שניתן את מקומות המסתור שעשויים לשמש את הנחשים.
0
0
נחש מי הגיע אל בנימינה -גבעת עדה
נחש מי הגיע אל בנימינה -גבעת עדה

המועצה מקומית בנימינה – גבעת עדה, נקטה באחרונה בהפעלת שירות חדש, חשוב מאד ויעיל למען תושביה; לכידת נחשים בשטחים פרטיים זאת באמצעות פנייה אל מוקד 106, הפועל 24/7. תוך כדי פרסום ההודעה על השירות החשוב אנשי מחלקת התברואה מבקשים מהתושבים גם לרענן את ההוראות להתמודדות מול האורח הלא קרוא הזה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עולה, כי בחודשים מאי-יוני, מתחילים הנחשים להתעורר מ”שנת החורף” שלהם כשעיקר שעות פעילותם היא עם רדת החשיכה ועד לשעות הקטנות של הלילה. אך כשמתחיל מזג האוויר החם של הקיץ, הנחשים הופכים להיות פעילים גם בשעות היום.

מספר כללי זהירות אשר מומלץ לזכור וללמד את ילדכם, עשויים לצמצם משמעותית מאוד את הסכנה והסבל כתוצאה מ’הכשת נחש’; כידוע, נחשי ארצנו ניזונים בעיקר ממכרסמים (הינה לכם, יש גם יתרונות בזוחל המפחיד/ המחריד הזה).

אלא שתכונת החולדות להתקרב לטריטוריה של בני האדם בחיפושים אחר מקורות מזון, גורמת לציידי החולדות, הלא הם מיודענו; הנחשים, לחפש אותם / טרפם במקרים מסוימים אפילו בחצר ביתנו ואפילו לעיתים גם בתוכו.

לכן, יש חשיבות יתרה לנקוט פעולות כך שביתכם לא יהווה אטרקציה למכרסמים מחד ומאידך לצמצם עד כמה שניתן את מקומות המסתור שעשויים לשמש את הנחשים.

אז מה עושים?

● להקפיד על ניקיון – לסדר את החצר, לסלק גרוטאות, לנכש עשבים ולפנות אשפה וגזם.

● לא ללכת יחפים על מצעי דשא, או עשב גבוהים.

● להקפיד לסגור חלונות ודלתות.

● הימנעו מהפיכת אבנים, החדרת הידיים לגומות וגומחות בטבע (ובחצר).

לקבלת השרות החדש והחשוב של המועצה המקומית בנימינה – גבעת עדה, יש להתקשר אל מוקד 106 הפועל 24/7 לשרותכם התושבים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן