חדשות כאן ישראל

הערוץ הראשון חושף הערב במהדורת החדשות מבט מטפלות מקללות פעוטות

בהקלטה ניתן לשמוע כיצד הפעוט בוכה לאורך זמן ואילו המטפלת מקללת אותו ואומרת: "תתאבד, אני לא ארים אותך!" ◄ הסיפור המלא והתיעוד הבלעדי הערב בכתבתו של איתם לחובר ב"מבט" ב"ערוץ הראשון" (11) בשתי דקות לשמונה (19:58).
0
0
פעוט בוכה | באדיבות מבט, הערוץ הראשון | אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו
פעוט בוכה

הערוץ הראשון, של הטלוויזיה הישראלית יחשוף הערב (חמישי, כ”ח ב אדר ב תשע”ו), במהדורת החדשות של ’מבט’ תיעוד בלעדי ומזעזע במעון ציבורי לילדים ב’חבל בנימין*’ בו מטפלות מקללות את הפעוטות, מחקות אותם בלעג ובזות להוריהם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ההקלטה בה נשמעות המטפלות, שתיחשף הערב במהדורת “מבט” בערוץ הראשון, הושגה בזכות ערנותה של אחת האימהות שחששה ממה שעובר על בנה במעון, בעקבות שינויים בהתנהגותו.

האם שלחה את בנה עם מכשיר הקלטה, ונדהמה לשמוע אחר כך, כיצד מתבטאות המטפלות בגסות ובתוקפנות רבה לילדים הרכים.

בהקלטה ניתן לשמוע כיצד הפעוט בוכה לאורך זמן ואילו המטפלת מקללת אותו ואומרת: “תתאבד, אני לא ארים אותך!”.

*מועצה אזורית מטה בנימין היא מועצה אזורית באזור דרום השומרון, הרי בנימין וצפון הרי ירושלים. המועצה גובלת בצפון במועצה אזורית שומרון, במזרח במועצה אזורית בקעת הירדן, בדרום בירושלים, מועצה אזורית מטה יהודה, מעלה אדומים, מועצה אזורית גוש עציון ומועצה אזורית מגילות, ובמערב במודיעין-מכבים-רעות, מודיעין עילית, מועצה אזורית גזר ומועצה אזורית חבל מודיעין. העיר מודיעין עילית והמועצה המקומית בית אל מוקפות בשטחי המועצה (ויקיפדיה).

רחלי גל-אור | עוזרת דוברת רשות השידור, מסרה, כי הסיפור המלא והתיעוד הבלעדי הערב בכתבתו של איתם לחובר ב”מבט” ב”ערוץ הראשון” (11) בשתי דקות לשמונה (19:58).

אל סרטון הווידאו המלא – לחץ כאן.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן