בית שאן הריון | לידה | תינוקות

3 תינוקות שנולדו ב-29 בפברואר בפוריה יחגגו יום הולדת פעם ב4 שנים

היולדת רותם בן שיטרית מבית שאן, לא תכננה ללדת בפברואר; "התאריך המשוער שלי עוד רחוק, שני באפריל", היולדת רותם, ילדה תאומות. התינוקת הראשונה, יצאה לאוויר העולם בשעה 05:40 ואילו אחותה, מיד אחריה, בשעה 05:45 ◄ היולדות קרן ורותם מאושרות ומרגישות מצוין, שתיהן מבטיחות לא לוותר על החגיגה ולחגוג לתינוקות יום הולדת כל שנה, וזאת על פי התאריך העברי.
0
0
היולדות קרן מנדל במרכז הרפואי על שם ברוך פדה, פוריה | צילום: מיה צבן | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
היולדות קרן מנדל

היולדות קרן מנדל ו-רותם בן שיטרית לא תכננו זאת מראש, קרן, היתה אמורה ללדת בשבוע שעבר ואילו אצל היולדת רותם, הלידה הקדימה את התאריך המתוכנן ביותר מחודש. שתיהן ילדו הבוקר הזה (יום שני, כ באדר א’ התשע”ו) באגף לאם וליילוד שב’מרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה, פוריה’ וילדיהן, זכו בתאריך הלידה המיוחד והיחיד פעם ב-4 שנים הלא הוא ה-29 בפברואר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

קרן מנדל (37) אחות במקצועה במרכז הרפואי פדה, פוריה, ילדה הבוקר בשעה 9:40 בת במשקל 4 ק”ג. התינוקת המקסימה היא הילדה החמישית של משפחת מנדל ולה שני אחים ושתי אחיות.

“התאריך היה אמור להיות 20 בפברואר, אבל הימים עברו וראיתי שהלידה מתעכבת… ילדתי הבוקר (יום שני, כ באדר א’ התשע”ו) בשבוע ה-41 ל-הריון. לא תיארתי לעצמי שאלד בתאריך ה-29.2, הייתי בטוחה שאלד הרבה לפני…”. סיפרה בהתרגשות האם – יולדת המאושרת קרן מנדל.

קרן, דווקא מרוצה מהתאריך המיוחד בו זכתה בתה התינוקת, למרות שלא תכננה זאת; “בבוקר כשהתחילו לי הצירים, ממש לפני שיצאנו מהבית, גיסי אמר לי, רק שלא תלדי ב-29 בפברואר, כי אז יהיה לה יום הולדת רק אחת ב-4 שנים…”.

גם היולדת רותם בן שיטרית מן העיר בית שאן, לא תכננה ללדת בפברואר; “התאריך המשוער שלי עוד רחוק, שני באפריל”, היולדת רותם, ילדה תאומות הבוקר.

התינוקת הראשונה, יצאה לאוויר העולם בשעה 05:40 ואילו אחותה, מיד אחריה, בשעה 05:45.

יולדת רותם בן שיטרית מן העיר בית שאן
יולדת רותם בן שיטרית

רותם, מספרת; “כשראיתי שיש לי ירידת מים, אני ובעלי אמרנו אולי נחכה, ננסה למשוך עוד קצת. אבל הן מיוחדות התאומות שלי והן רצו לצאת עוד היום”.

שתי הבנות של רותם, נולדו פגיות במשקל 1,760 ק”ג ו-2,360 ק”ג.

דוברת המרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה, פוריה הגב’ מיה צבן, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; היולדות קרן ורותם מאושרות ומרגישות מצוין.

שתיהן מבטיחות לא לוותר על החגיגה ולחגוג לתינוקות יום הולדת כל שנה, וזאת על פי התאריך העברי.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן