כאן בונים

דירות גג ב-870,000 שקלים בלבד, מחיר מינימום בעיר מגדל העמק

אמיר רייכנטל מבעלי סוכנות הנדל"ן ’שביט רייכנטל משווקי הדירות’; "הפרויקט שווק בתוך כחודש ימים, נמכרו עשרות דירות וכעת נותרה הזדמנות אחרונה למהירי החלטה לרכוש את הדירות האחרונות בפרויקט חדש ואיכותי במיקום מדהים עם נוף שדות ירוקים ופסטורליות הכל כך ייחודית לעמק ובמחיר שכנראה לא יחזור בעתיד. זו בשורה אמיתית לעיר מגדל העמק".
0
0
דירות גג ב-870,000 שקלים בלבד, מחיר מינימום בעיר מגדל העמק
דירות גג ב-870,000 שקלים בלבד, מחיר מינימום בעיר מגדל העמק

בעוד הכלכלן הראשי במשרד האוצר, פרסם היום (שני, ט”ו בשבט תשע”ו) את סקירת ענף הנדל”ן למגורים ממנה עולה, כי בפלח השוק של הדירות החדשות נרשם גידול של 22%, אם אתם רוצים הזדמנות נדירה ברכישת דירה, הינה החדשות הכי חמות בענף הנדל”ן; קבוצת המכירה אשר הוקמה בעיר מגדל העמק, על ידי אריה עופרי לפרויקט; “יסודות מגדל” מגיעה לישורת האחרונה. המכירה, תיסגר ביום ראשון הבא; 31.01.2016 ונותרו 7 דירות אחרונות במחיר האטרקטיבי במיוחד וקבוצת הרכישה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

פוטנציאל הקרקע בפיתוח האזורי הינו ל-178 דירות שיבנו במתחם, 118 מתוכם ברבי-קומות ואילו 60 הנותרים משווקים על ידי ’שביט-רייכנטל’ הינם; קוטג’ים, דירות גן, דירות גג ומיני פנטהאוזים בקומפלקסים נמוכים של עד שתי קומות (גן וגג) ויתר הדירות הינם ברבי-קומות.

משרד ’תקשורות – יעל שביט יחסי ציבור ותקשורת’, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; היתרון המשמעותי של הפרויקט הינו במיקומו האטרקטיבי – בקו האחרון לנוף באזור המערבי של מגדל העמק, הפונה לשטחים ירוקים.

ראוי לציין, כי על אף המחיר הנמוך לא מדובר בפרויקט השייך למחיר למשתכן אלא בקבוצת רכישה ל’צמודי קרקע’ בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

לרגל ימי המכירה האחרונים, הוחלט להעניק הנחות משמעותיות, כך למשל; דירת גג בגודל של 110 מ”ר תעלה 870,000 שקלים בלבד.

דירות הגן אשר נותרו במסגרת הפרויקט, ימכרו בהנחה של 151,000 ₪ ומחירם יעמוד על 1,049,000 שקלים בלבד. אזלו דירות הגג בגודל של 100 מ”ר שנמכרו ב- 798,000 שקלים בלבד.

מר אמיר רייכנטל מבעלי סוכנות הנדל”ן ’שביט רייכנטל משווקי הדירות’ אומר, כי; “הפרויקט שווק במהירות רבה, בתוך כחודש ימים נמכרו עשרות דירות וכעת נותרה הזדמנות אחרונה למהירי החלטה לרכוש את הדירות האחרונות בפרויקט חדש ואיכותי במיקום מדהים עם נוף שדות ירוקים ופסטורליות, הכל כך, ייחודית לעמק ובמחיר שכנראה לא יחזור בעתיד. זו בשורה אמיתית לעיר מגדל העמק”.

עובדים בשטח במגדל העמק בפרויקט שביט רייכנטל משווקי הדירות | צילום: אורן קאן©

כאמור, את הקבוצה ייסד אריה עופרי, המשמש כחבר בוועד עמותת חריש המאוחדת ובעבר כיהן כראש מועצת שומרון ובעבר כפרויקטור מטעם משרד השיכון (במסגרת זו את ההרחבה בישובים; מצפה הילה ושניר).

ביום שישי האחרון, התקיים כנס מכירות בעיר מגדל העמק על מנת לאפשר לתושבי הסביבה להיחשף לפרויקט ולקבל את כל הפרטים מצוות אנשי המקצוע בכנס.

לכנס, הגיעו מתעניינים רבים ובמהלכו נמכרו דירות רבות. כיום, או ליתר דיוק בשעה זו, נותרו רק 7 דירות (אחרונות).

לפרטים נוספים; אמיר רייכנטל, טלפון; 054-6688467.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן