נגישות כאן ישראל

שר השיכון, גלנט: נעביר 100 מיליון ₪ לרכש דירות עבור נכים הרתוקים לכיסאות גלגלים

0
0

השר יואב גלנט; “כל אדם זכאי לדיור ראוי. ולכן אני רואה אחריותנו לאוכלוסיות חלשות כמבחן מוסרי ראשון במעלה למדינת ישראל ולאופי הנהגתה. לכן, שמחתי על היוזמה של סגן שר הבינוי והשיכון, מר ז’קי לוי, שהגיע עם הרעיון המבורך”.
שר השיכון, גלנט: נעביר 100 מיליון ₪ לרכש דירות עבור נכים הרתוקים לכיסאות גלגלים
שר השיכון, גלנט: נעביר 100 מיליון ₪ לרכש דירות עבור נכים הרתוקים לכיסאות גלגלים

שר הבינוי והשיכון, מר יואב גלנט, פרסם אמש (חמישי, כ”ו בטבת התשע”ו) בדף הפייסבוק שלו, כי החליט להעביר 100 מיליון שקלים לרכש דירות עבור נכים הרתוקים לכיסאות גלגלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

השר גלנט, הזוכה לשבחים על האומץ, הכנות והמקצוענות שלו בצעדיו ופועלו להרגעת עליית מחירי הדירות ברחבי המדינה, עשוי אם יגשים את תוכניתו החדשה “דירות על כיסאות גלגלים” להיות יקיר הנכים בישראל.

שר הבינוי והשיכון, בממשלת ישראל ה-34 מר גלנט, אשר כיהן בין תפקידיו הקודמים; מפקד שייטת 13, מזכיר צבאי של רה״מ ומפקד פיקוד הדרום, הודיע, אמש (ה), כי; “בעקבות פניות רבות אשר מגיעות למשרדי מאנשים שלא שפר מזלם, חלקם ’נכים’, שבמשך שנים, לא ניתנה להם קורת גג ראויה, המתאימה לצרכיהם, והם מתקשים לחיות בתנאי הקיום שניתנו להם במסגרת ’הדיור הציבורי’”.

השר גלנט, הוסיף, “כל אדם זכאי לדיור ראוי. ולכן אני רואה אחריותנו לאוכלוסיות חלשות כמבחן מוסרי ראשון במעלה למדינת ישראל ולאופי הנהגתה. לכן, שמחתי על היוזמה של סגן שר הבינוי והשיכון, מר ז’קי לוי, שהגיע עם הרעיון המבורך”.

ברשימת הממתינים הארוכה ממילא של הדיור הציבורי, קבוצת הנכים, מתמודדת עם אתגרים מורכבים במיוחד, כי הם זקוקים ל’דירות נגישות’. באחריותנו לדאוג לדיור עבור כלל האוכלוסיות במדינת ישראל, ולטפל באופן מיוחד באוכלוסיות החלשות והפגיעות ביותר”. סיכם שר הבינוי והשיכון, מר יואב גלנט.

הפרויקט החשוב והמוערך של ’דירות עבור נכים הרתוקים לכיסאות גלגלים’ מעורר בקרב קהילת בעלי המוגבלויות הערכה רבה לשר גלנט ולסגנו מר לוי, אמור להיות מושלם בכל רחבי הארץ עד סוף השנה הזו.

*המידע הועבר באדיבות פורטל הנגישות לבעלי מוגבלויות נגישות-נט

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן