חדשות כאן ישראל

השר לביטחון הפנים מר גלעד ארדן החליט יקל לקבלת רישיון להחזקת נשק

השר לביטחון הפנים ח"כ ארדן; "בשבועות האחרונים אזרחים רבים סייעו למשטרת ישראל לנטרל מחבלים שביצעו פיגועים. אזרחים מיומנים בהפעלת נשק הם גורם מכפיל כוח במאבק מול הטרור ולכן פעלתי למתן הקלות בתקופה זו. אני מודה שוב לאזרחים על האומץ והנחישות בחתירה למגע ועל העזרה ההדדית".
0
0
השר לביטחון הפנים מר גלעד ארדן, החליט להקל על קבלת רישיון להחזקת נשק | עיבוד שולי סונגו ©
גלעד ארדן

השר לביטחון הפנים, מר גלעד ארדן, הודיע היום (יום רביעי א׳ בְּחֶשְׁוָן תשע״ו), כי החליט לאור המצב הביטחוני ברחבי המדינה להקל על האזרחים לקבלת רישיון להחזקת נשק. השר ארדן, אמר, כי; “בשבועות האחרונים אזרחים רבים סייעו למשטרת ישראל לנטרל מחבלים שביצעו פיגועים. אזרחים מיומנים בהפעלת נשק הם גורם מכפיל כוח במאבק מול הטרור ולכן פעלתי למתן הקלות בתקופה זו. אני מודה שוב לאזרחים על האומץ והנחישות בחתירה למגע ועל העזרה ההדדית”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

השר ארדן, הנחה את ראש האגף לרישוי כלי ירייה להסיר לאלתר את המגבלות הבירוקרטיות אשר הוטלו בכל הבקשות להחזקת כלי ירייה ב’יישוב ראוי’ ובמפעל ראוי.

כך למשל בעקבות ההקלות תוכל עיריית ירושלים, לתת למורים במגזר החרדי רישיון מיוחד להחזקת כלי ירייה.

לפי בקשת השר לביטחון הפנים, השר לנושאים אסטרטגיים ושר ההסברה וחבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד מר גלעד ארדן, מחבריו הדף הפייסבוק שלו, הוא מבקש לשתף את הודעתו והפוסט שלו בנושא, כדי שהמידע יגיע לכמה שיותר אנשים.

▼ וכך נאמר בהנחיות החדשות;

1. כל קצין מדרגת סגן (במקום סרן עד כה) ומעלה, נגד מדרגת רס”ר ומעלה המשרתים בצה”ל בשירות סדיר או בשירות מילואים או מקביל לאחד מאלה בשירות כוחות הביטחון.

ב. בוטלה הדרישה לוותק של שנתיים בדרגה על מנת להיות זכאי לקבל רישיון.

2. נקבעה רשימה של יחידות מיוחדות וגדס”רים ב-כוחות הביטחון אשר מי שמשרת שם בשירות סדיר, מילואים או מי ששירת שם בעבר יהיה זכאי לקבל רישיון נשק.

3. אזרחים בוגרי קורס מאבטחים ב-רשות שדות התעופה, בוגרי קורס מאבטחים ב-שב”כ, בוגרי קורס מאבטחים במוסד הכשרה מונחה ומאושר משטרת ישראל, רמה מתקדם א׳ לפחות, שעבד בגוף מונחה משטרה שנתיים לפחות.

4. ברשויות שהוגדרו כ”יישוב ראוי”, תוכל הרשות המקומית לתת הרשאה להחזקת כלי נשק לתושבי הרשות או לנמצאים בישוב, בכפוף להוראות החוק ולאישורים הנדרשים.

לדוגמה; בעיר ירושלים, תוכל העירייה לתת למורים במגזר החרדי שהוא בין המותקפים ביותר, רישיון מיוחד להחזקת כלי נשק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן