כנסת ישראל

ח”כ ירון מזוז, סגן שר הפנים: כל יום שבו חנין זועבי מסתובבת חופשי, הוא יום ניצחון לטרור

0
0

סגן שר הפנים על דברי ח”כ זועבי; “פרצופה האמיתי נחשף. אני הראשון שאמר שיש לשלול את האזרחות של טרוריסטים כדוגמת; חנין זועבי וח”כ באסל גטאס, התרעתי על כך, כבר לפני שלושה חודשים, הם צריכים להשיב את תעודות הזהות שלהם, אסור שגורמי טרור, ישבו במשכן הכנסת” ◄ המושב השני של הכנסת ה- 20, ייפתח מחר שני (12.10.15) בשעה 16:00
ח
ח”כ ירון מזוז, סגן שר הפנים: כל יום שבו חנין זועבי מסתובבת חופשי, הוא יום ניצחון לטרור

בעוד ההכנות לפתיחת המושב השני של הכנסת ה-20, שיחל מחר שני (12.10.15) בשעה 16:00, נשלמות צפוי להיות כנס חורף חם, חם בפרלמט הישראלי, הצהיר היום (יום ראשון כ״ח בְּתִשְׁרֵי תשע״ו) סגן שר הפנים, חה”כ ירון מזוז מסיעת הליכוד, כי הוא תומך בפניית ראש הממשלה מר בנימין נתניהו אל יועץ המשפטי לממשלה בדרישה לחקור את ח”כ חנין זועבי באשמת הסתה.

כזכור, אמרה ח”כ חנין זועבי (מפלגת בל”ד שבסיעת הרשימה המשותפת), לביטאון חמאס, כי; “על מאות אלפי מתפללים לעלות ל’אל-אקצה’ כדי לעמוד מול מזימה ישראלית להתרת דמם של תושבי מזרח ירושלים. כיום יש פעילות של יחידים בלבד ונחוצה תמיכה עממית ולכן, יציאת אלפים מבני העם הפלשתיני, תהפוך את האירועים הללו ל-אינתאיפדה אמיתית”.

סגן שר הפנים אשר נזעק לדבריה של ח”כ זועבי (حنين زعبي), אמר בתגובה, כי; “פרצופה האמיתי נחשף. אני הראשון שאמר שיש לשלול את האזרחות של טרוריסטים כדוגמת; חנין זועבי וח”כ באסל גטאס, התרעתי על כך, כבר לפני שלושה חודשים, הם צריכים להשיב את תעודות הזהות שלהם, אסור שגורמי טרור, ישבו ב-משכן הכנסת.

לא יתכן שחברי כנסת, יתמכו בפגיעה באזרחים ישראלים, יבצעו הסתה פרועה כנגד מדינת ישראל וכנגד שלטון החוק”. סגן השר מזוז, הוסיף; “כל יום שבו זועבי, מסתובבת חופשי, הוא יום ניצחון לטרור”.

המושב השני של הכנסת ה- 20, ייפתח מחר

פתיחת המושב השני של הכנסת ה-20, יחל מחר שני (12.10.15) בשעה 16:00, יפתח יו”ר הכנסת ח”כ יולי יואל אדלשטיין, את המושב השני של הכנסת ה- 20 (’כנס החורף’) ולאחריו, יישא דברים נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, ימסור לאחר מכן, הודעה מדינית על פעילות הממשלה בתקופה שחלפה ועל תכניותיה למושב הקרוב.

בתום דברי ראש הממשלה, יישא דברים ראש האופוזיציה ח”כ יצחק הרצוג. ישיבת המליאה, תחודש זמן קצר לאחר יציאת נשיא המדינה ופמלייתו מהכנסת. נמסר, כי הישיבה תשודר ב-ערוץ הכנסת וב-אתר הכנסת.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן