חקלאות ישראל מושבים קיבוץ

המנכל שלמה בן-אליהו, הודיע על סיום תפקיד המינהלה להסדרים

ההודעה באה על רקע סיום הטיפול ברוב מכריע של ’חובות המושבים החקלאיים’ ב’מינהלה להסדרים במגזר החקלאי’ במרץ 2016 ◄ חוב האגודות שהוסדר עומד על 22.7 מיליארד ₪, סכום המהווה, כאמור, 100% מהחוב הכולל של כלל האגודות שבטיפול.
0
0
שלמה בן-אליהו, מנכל משרד החקלאות
שלמה בן-אליהו, מנכל

מנכ”ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר, מר שלמה בן-אליהו, הודיע היום (יום רביעי כ״ד בְּתִשְׁרֵי תשע״ו) למינהלה להסדרים במגזר החקלאי על סיום תפקידה בסוף מרץ הקרוב (31.3.2016). הודעת המנכ”ל, באה על רקע סיום הטיפול ברוב מכריע של ’חובות המושבים החקלאיים’. פרק הזמן לסגירת המינהלה ניתן לטובת ליווי ההסדרים עד לסיום פירעון כל החובות שהוסדרו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לאור הפסקת עבודה המינהלה, קורא משרד החקלאות ל-חייבים שטרם פנו למינהלה להסדרת חובם, לעשות כן בהקדם.

המינהלה להסדרים במגזר החקלאי, הוקמה והחלה לפעול בשנת 1993 כחלק מהחלטת ממשלה (“חוק גל“), על מנת להסדיר את חובות המושבים החקלאיים. מאז הקמתה השלימה המינהלה את הטיפול ב- 100% מכלל האגודות (מושב ו-קיבוצים) שהיו בטיפולה.

דוברת של משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגב’ דפנה יוריסטה, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | הסוקר חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; חוב האגודות שהוסדר עומד על 22.7 מיליארד ₪, סכום המהווה, כאמור, 100% מהחוב הכולל של כלל האגודות שבטיפול.

בנוסף, הוסדרו 99.9% מכלל התיקים הפרטניים של חברי המושבים והחקלאים הפרטיים. חוב אוכלוסיית הפרט שהוסדר עומד על 13.9 מיליארד ₪.

ה’מינהלה להסדרים במגזר החקלאי’, גבתה עד היום בעבור הנושים סכום של 2.01 מיליארד ₪. בנוסף, המינהלה שחררה עד היום 18,485 מגרשים בהרחבה.

יצוין, כי ’מפעל ההרחבה במושבים’ לא יכול היה לצאת לפועל, ללא הסדרת החובות, בשל השעבודים שנרשמו ו-צווי העיקול והמניעה שהוטלו על ידי הנושים.

93.1% מתוך האגודות, סיימו לפרוע את חובן (445 מתוך 478), ו- 93.7% מיחידות המשק, סיימו לפרוע את חובן (27,306 יחידות משק).

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן