כדורסל

ישראל ו-דובאי נפגשות למשחק היסטורי בכדורסל למען הפליטים הסורים

המטרה בקיומו של המשחק והמפגש ההיסטורי על הפרקט להגביר את מודעות בינלאומית למציאת פתרון לבעיית הפליטים הסורים ◄ הפועל חיפה; "היוזמה יכולה להראות לעולם כיצד המזרח התיכון מתגייס מקצה לקצה לטובת מטרה חשובה. במיוחד שמדובר בשיתוף פעולה בין מדינות שאינן מנהלות קשרים דיפלומטיים שוטפים".
0
0
ישראל ו-דובאי נפגשות למשחק היסטורי בכדורסל למען הפליטים הסורים
נבחרות ישראל ו-דובאי

קבוצת הכדורסל של דובאי (בערבית: دبيّ, דֻבַיְּ) הענה לשם; “הנשרים דובאי”, נענתה להצעת הפועל חיפה ממדינת ישראל, לקיים משחק ידידות בין הקבוצות. במטרה להגביר מודעות בינלאומית למציאת פתרון לבעיית הפליטים הסורים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אופיר אבסלנדר ממשרד ‘רוני חסיד – דוברות ויחסי ציבור’, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; כדי להתגבר על האיסור של כניסת דובאים וההיפך, ישראלים אל דובאי שהיא אחת משבע אמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות במפרץ הפרסי, אנשי הפועל חיפה, פועלים לקבלת אשרת כניסה אל דובאי לטובת המטרה החשובה.

במקביל, הקבוצות נערכות למקרה שבקשתם לא תיענה בחיוב והחלו כבר עתה לאתר מגרש חלופי שיוכל לארח את המשחק בירדן, טורקיה או כל מדינה שלישית שתתמוך ביוזמה.

מהנהלת קבוצת הכדורסל של הפועל חיפה, נמסר; “היוזמה יכולה להראות לעולם, כיצד המזרח התיכון, מתגייס מקצה לקצה לטובת מטרה חשובה. במיוחד שמדובר בשיתוף פעולה בין מדינות שאינן מנהלות קשרים דיפלומטיים שוטפים.

המהלך, יוכל להגביר את המודעות העולמית למצוקת ה’פליטים’ ולהגיע לתודעה של אנשים רבים. הסיוע לאזרחי סוריה, חשוב לנו, מאחר ועירנו חיפה היא עיר מעורבת, המהווה דוגמה לדו קיום בין יהודים וערבים. אנו עיר של כל הדתות וכך כחיפאים גדלנו והתחנכנו”.

הנשרים דובאי” מסרו, כי הקבוצה נוהגת לשתף פעולה לטובת מטרות חברתיות. הקבוצה תתפנה למשחק התנדבותי רק באמצע חודש אוקטובר ויש לנצל את הזמן כדי לתאם מיקום.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן