חדשות כאן ישראל

נתניהו, ערה”ש: האדמה רועדת סביבנו אבל ישראל היא אי של יציבות

ראש הממשלה מר נתניהו בירך לחג ראש השנה ולתחילת השנה העברית החדשה תשע"ו בסרטון ב-YouTube; "הדבר הראשון שנמשיך לעשותו הוא לשמור על הביטחון של כולנו. נמשיך להקיף את מדינת ישראל בגדר ביטחון ומי שינסה לפגוע בנו – אנו נפגע בו... תחושת "הביחד" הזו שלנו, מול כל האתגרים שמולנו היא שצריכה ללוות אותנו תמיד...".
0
0
ראש הממשלה מר נתניהו, מרים לחיים, ערב ראש השנה תשעו
ראש הממשלה מר נתניהו, מרים לחיים

ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, פרסם היום (ראשון, כ”ט באלול תשע”ה) סרטון באתר YouTube (יוּטְיוּבּ) את ברכתו לכל אזרחי מדינת ישראל, לרגל ערב השנה החדשה תשע”ו, בצד הדאגה מהמצב הביטחוני ב”צפירת הרגעה” לתושבי הארץ, כשאמר; “בשנה החולפת ראינו עד כמה מדינת ישראל היא מיוחדת. האדמה רועדת סביבנו אבל ישראל היא אי של יציבות, של שגשוג, של קדמה”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הממשלה, מר נתניהו, המשיך; “אני אומר זאת לא רק ביחס למדינות המזרח התיכון סביבנו אלא גם ביחס למדינות אירופה.

יש לנו עוד הרבה דברים לשפר ונמשיך לעשות זאת בשנה הקרובה בכבישים, ברכבות, בהוצאת הגז מן הים, בחינוך, בתרבות, ברווחה, בפיתוח הנגב והגליל, בהפיכת ישראל ל’מעצמת סייבר עולמית’ ובעוד הרבה תחומים”.

בהתייחסו לפרסומים בנושא בניית ’הגדר הביטחונית’ בגבול עם ירדן ולאיומים האזוריים הנוספים, הצהיר מר נתניהו, כי; “הדבר הראשון שנמשיך לעשותו הוא לשמור על הביטחון של כולנו.

נמשיך להקיף את מדינת ישראל ב’גדר ביטחון’ ומי שינסה לפגוע בנו – אנו נפגע בו”, הבטיח מר נתניהו.

עוד הוסיף ראש הממשלה בסרטון, כי; “… ובתוך הארץ, נחזק את הביטחון האישי על ידי פריסת כוחות בשטח ועל ידי הגברת האכיפה. אבל בעיניי, הביטחון האמיתי שלנו, נובע קודם כל מתחושת ה”ביחד” שלנו.

תחושת השייכות למדינתנו ולארצנו. אחרי דורות רבים חזרנו ל’מולדת שלנו’ והקמנו בה מדינה לתפארת. דמוקרטיה חופשית, תוססת ויוצרת שבה כל אזרחיה שווים בפני החוק, מגדלור של שפיות וקדמה”.

“אנו נחושים להמשיך לשמור על מדינתנו האחת והיחידה, אנו נחושים לפתח אותה כאחת המדינות המתקדמות בעולם” – הדגיש ראש הממשלה.

“תחושת “הביחד” הזו שלנו, מול כל האתגרים שמולנו היא שצריכה ללוות אותנו תמיד, בכל ימות השנה. וזה הדבר החשוב ביותר שאני מאחל לכולנו בשנה הקרובה, שנהיה ביחד בטוחים בעתידנו”.

לסיום, בירך מר נתניהו את אנשי כוחות הביטחון; “אני מבקש לשלוח ברכה מיוחדת לחיילות לחיילי צה”ל ולכל אנשי כוחות הביטחון, כל אלה ששומרים עלינו. שמרו על מדינתנו, שמרו גם על עצמכם. שנה טובה, שנת ביטחון, שנה של שלום אמיתי”. בירך ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, את אנשי כוחות הביטחון.

צפו ב-ברכת ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו לרגל השנה החדשה , שנה טובה!

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן