כסף מדבר

משרד האנרגיה והמים: הדלק יוזל ב-1 בספטמבר ב-29 אגורות ל-6.09 ₪

הירידה מהחודש הקודם למחירו של ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ), קוזזה ב-4 אגורות בגין עליית מס הבלו (עדכון מדד) ◄ מחירי הנפט בשפל של כ-6 שנים, צנחו ב-19%, אולם מחיר הדלק יירד ב-4.5% בלבד.
0
0
מתדלק בתחנת דלק | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
מתדלק בתחנת דלק

משרד התשתיות, הודיע היום (ראשון, י״ד בֶּאֱלוּל, תשע״ה), כי מחירי מוצרי הדלק, הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק, יעודכנו בחצות הלילה שבין יום שני לשלישי (31.8.2015-1.9.2015). מחירי הנפט ברחבי עולם, בשפל של כ-6 שנים, הם צנחו ב-19%, אולם מחיר הדלק, כאן בישראל, יירד כאמור, רק ב-4.5%.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בעקבות כך, המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע”מ) לא יעלה על 6.09 ₪ לליטר, ירידה של 29 אג’ מהחודש הקודם (ירידה של 4.55%).

תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 19 אגורות לליטר (כולל מע”מ), ללא שינוי מחודש קודם. חרף ההוזלה, נוספו למחירו של ליטר בנזין כ-4 אגורות בגין עדכון תקופתי של מס הבלו (עדכון מדד) אחת ל-4 חודשים, שמעדכנת רשות המסים בהתאם למדד המחירים לצרכן.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע”מ) לא יעלה על 5.16 ₪ לליטר, ירידה של 25 אג’ מהחודש הקודם (ירידה של 4.62%). תוספת בעד שירות מלא (ללא מע”מ) תעמוד על 16 אגורות לליטר, ללא שינוי מחודש קודם.

להלן ההודעה המלאה.

מחיר בנזין 95 אוקטן הנמכר בתחנות הדלק מתעדכן בחצות הלילה שלפני יום העבודה הראשון בכל חודש, עפ”י החלטת הממשלה. המחיר המעודכן מתפרסם בתחילת החודש בעיתונים יומיים ובאתר משרד האנרגיה והמים.

משרד האנרגיה והמים, ממליץ, כבעבר לערוך השוואות בין המחירים אשר מציעות תחנות הדלק השונות ולבחור בתחנה הכדאית ביותר לצרכן.

באתר משרד האנרגיה והמים, ניתן לעקוב גם אחר “מחירים היסטוריים” של הבנזין.

החישוב משקלל את ממוצע מחירי הבנזין באירופה בחמשת ימי המסחר שקדמו לשני ימי העבודה האחרונים בכל חודש – כאשר התוצאה מוכפלת בשער הדולר המחאות מכירה בנק לאומי (שער המחאות גבוה) שביום החמישי לימי המסחר.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן