אופנה

לא רק האראגוקו סטייל אופנה עכשווית וסגנון חיים ביפן בשגרירות יפן

לא רק ’האראגוקו סטייל’: הידעת, כי האופנה העכשווית ביפן היא באמת משהו שאסור לפספס. הידעת, כי יש יותר מ-1,000 מותגי אופנה שמוכרים בגדים באיכות גבוהה ועיצוב מעולה רק ביפן. הידעת, כי ישנם כ-100 מגזיני אופנה חודשיים שמתפרסמים ביפן, הידעת, כי ברחבי יפן כולה ובמיוחד בטוקיו, אפשר למצוא אינספור חנויות-קונספט, חנויות של מוצרי סגנון חיים ומסעדות אופנתיות. הידעת, מהו סוד איכותם הגבוהה של המותגים היפניים.
0
0
לא רק ’האראגוקו סטייל’: אופנה עכשווית וסגנון חיים של נשים ביפן בשגרירות יפן
סגנון חיים ביפן

במסגרת “שישגרירות” תתקיים בשגרירות יפן בישראל (שישי ה-11 בספטמבר 2015), הרצאה בנושא; “לא רק “האראג’וקו סטייל” – אופנה עכשווית וסגנון חיים של נשים ביפן (Japan). ההרצאה תסקור את תרבות האופנה המתחדשת של יפן, לרבות טרנדים ומותגים בולטים, מה מעניין, מה חדש ומה אולי יגיע גם אלינו?

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

את ההרצאה ביפנית עם תרגום סימולטני לעברית, תגיש הגב’ סאיאקה מייאג’י (Ms. Sayaka Miyaji), בוגרת תואר ראשון ב’אוניברסיטת קיאו’ ובעלת תואר שני בניהול עסקים ב’אוניברסיטת בונקה לאופנה’ בעיר טוקיו. היא עוסקת בייצוא וקידום אופנה יפנית לעולם.

למרות שה’קימונו היפני המסורתי’ מאוד מפורסם בעולם, האופנה היפנית העכשווית לא באמת מוכרת לרבים. למעשה, האופנה העכשווית ביפן, היא באמת משהו שאסור לפספס.

תרבות אופנה בוגרת כבר נוצרה, כשהיא מתחדשת באופן יומיומי כשהיא מונעת בעיקר מעניין רב של נשים.

 

הידעת, כי יש יותר מ-1,000 מותגי אופנה שמוכרים בגדים באיכות גבוהה ועיצוב מעולה רק ביפן | צילום: DollarPhotoClub | עיבוד: שולי סונגו ©

קשה לדמיין שיש יותר מ-1,000 מותגי אופנה שמוכרים בגדים באיכות גבוהה ועיצוב מעולה רק ביפן. גם מפתיע לגלות, כי ישנם כ-100 סוגים של מגזיני אופנה חודשיים שמתפרסמים ביפן, המספקים שפע מידע עדכני על כיצד להתאים את הבגדים, את איפור והתסרוקת שלך, כמו גם על מסעדות, אוכל, נסיעות וכו’.

ברחבי יפן, כולה ובמיוחד בעיר טוקיו, אפשר למצוא אינספור חנויות-קונספט, חנויות של מוצרי סגנון חיים ומסעדות אופנתיות – להנאתן של הלקוחות.

בהרצאה, נוכל לראות דוגמאות של האופנה האחרונה והעכשווית ויוצג סגנון חיים של נשים ביפן.

כמו כן, נחשף לסוד איכותם הגבוהה של המותגים היפניים.

ההרצאה בנושא; “לא רק האראג’וקו סטייל“, תתקיים ב-11 בספטמבר 2015 | שעה; 11:00 | משך ההרצאה; כשעה וחצי | מקום; שגרירות יפן, מגדל המוזיאון קומה 19, רח’ ברקוביץ 4, תל אביב, הכניסה ללא תשלום, אך מותנית ב-הרשמה מראש; לחצ/י כאן להרשמה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן