עיתונות | תקשורת המונים

רשת CNN, מינתה את העיתונאי אורן ליברמן, לכהן ככתב בעיר ירושלים

0
0

בטרם הגעתו ל-CNN, העיתונאי ליברמן, אשר דובר עברית שוטפת, שימש ככתב רשת 3 CBS ב-פילדלפיה וזכה במספר פרסי עיתונות ואמי על דיווחיו וכתבותיו, ביניהם סיקור הוריקן איירין ◄ “זהו כבוד גדול ואחריות רבה לסקר אזור מרתק ומורכב כמו ירושלים”, אמר ליברמן; “אני שמח ומתרגש מאוד לקראת התפקיד”.
רשת CNN, מינתה את העיתונאי אורן ליברמן, לכהן ככתב בעיר ירושלים
רשת CNN, מינתה את העיתונאי אורן ליברמן, לכהן ככתב בעיר ירושלים

רשת CNN) Cable News Network) רשת חדשות בכבלים בטלוויזיה האמריקאית המתמקדת בשידורי חדשות ואקטואליה. ונחשבת כאחת מרשתות הטלוויזיה הנצפות בעולם, הודיעה היום (יום שלישי | י”ט אב התשע”ה), על מינויו של העיתונאי אורן ליברמן לתפקיד כתב CNN בעיר ירושלים, בירת ישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ליברמן, עיתונאי זוכה פרסים, שימש ברשת ככתב עצמאי מאז פברואר האחרון, בעודו מדווח מהערים; ירושלים, רמאללה, בית-לחם ו-תל אביב. מעתה הוא יוצב במוקד השידורים של הרשת בירושלים.

במסגרת עבודתו ב-CNN, הספיק ליברמן לסקר מגוון רחב של נושאים מקומיים, כגון; מערכת הבחירות האחרונה, התגובה לעסקת הגרעין האיראנית והכרזתם של שני אזרחים פלשתינים כקדושים על ידי האפיפיור פרנציסקוס הקדוש. בנוסף, הוא שימש ככתב מרכזי בסיקור רעידת האדמה בנפאל.

בטרם הגעתו ל-CNN, העיתונאי ליברמן, אשר דובר עברית שוטפת, שימש ככתב רשת 3 CBS ב-פילדלפיה וזכה במספר פרסי עיתונות ואמי על דיווחיו וכתבותיו- ביניהם סיקור הוריקן איירין.

“זהו כבוד גדול ואחריות רבה לסקר אזור מרתק ומורכב כמו ירושלים”, אמר ליברמן והוסיף; “אני שמח ומתרגש מאוד לקראת התפקיד”.

“אורן, הרשים אותנו מאוד מאז הצטרפותו לרשת מוקדם יותר השנה”, הוסיפה דבורה ריינר, סגנית נשיא בכירה ברשת CNN; “התשוקה שלו, הכישרון והמוטיבציה, יתרמו רבות לחיזוק הכיסוי התקשורתי של הרשת באזור ומעבר לו”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן