הריון | לידה | תינוקות חדרה

הלל יפה: האחיות חוגגות יום הולדת משותף לתינוקות הטריים של שתיהן

את ההפתעה האמיתית סיפקה דווקא, הגב’ אינה, כאשר לאחר לידת אחותה, נתקפה לפתע גם היא בצירים וכרעה ללדת. כך, 5 שעות וחצי לאחר לידת האחיינית החדשה, בא לעולם האחיין – בן שני לגב’ אינה שוטמן. לדברי האחיות, תזמון הלידה היה אקראי לחלוטין, משום שדווקא אינה, הייתה זו שאמורה ללדת קודם מבחינת חישוב שבועות הלידה. "בסוף יצא לנו ביחד", מחייכות בסיפוק שתי האחיות.
0
0
האחיות אינה ו-אלה שוטמן | בית יולדות הלל יפה, חדרה: האחיות חוגגות יום הולדת משותף לתינוקות הטריים של שתיהן
האחיות אינה ו-אלה שוטמן

הנשים והאחיות אינה ו-אלה שוטמן, תושבות העיר חדרה, מכונות מעתה; “אחיות מלידה”, הם לא האמינו בעצמן שזה יכול לקרות להן, אמנם את תקופת ההיריון שלהן, העבירו זו לצד זו, אך לא תכננו ולא התכוונו להגיע ללדת ב-חדר לידה של המרכז הרפואי הלל יפה בעיר חדרה, בו זמנית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אבל מסתבר ש”האדם חושב ואלוהים צוחק…” הפעם הוא עשה זאת בהנאה מושלמת, לאחר שבהפרש של 5 שעות וחצי מצאו עצמן האחיות שוטמן, בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, חוגגות יום הולדת משותף לתינוקות הטריים של שתיהן שהגיחו אל האוויר העולם בשעה טובה ומזל טוב.

התרגשות כפולה ומכופלת, עת זו לצד זו, או מדויק יותר, זו לאחר זו ילדו האחיות אינה ואלה שוטמן, הדביקה גם את הצוות המוכשר והמסור של הצוות ב’מחלקת יולדות הלל יפה’; אומר על הלידה הכפולה; “כבר קרה לנו שהיו אחיות שילדו בזמנים חופפים, אבל במקרה הזה, העניין בהחלט היה בלתי צפוי, במיוחד, כי היולדת אינה, הגיעה “רק” ללוות את אחותה. עכשיו, שתיהן, ייהנו מחגיגיות משותפות לילדים בכל שנה”.

מ”מ דוברת המרכז הרפואי הלל יפה, חדרה, הגב’ דנה הירש, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; הכול התחיל כשאינה שוטמן בת ה-28, ליוותה את אחותה; אלה, יחד עם אימן לחדר לידה.

הלידה של אלה התקדמה כסדרה ובסופה נולדה בתה השלישית במספר לשמחת כל הנוכחים.

את ההפתעה האמיתית סיפקה דווקא, הגב’ אינה, כאשר לאחר לידת אחותה, נתקפה לפתע גם היא בצירים וכרעה ללידת. כך, 5 שעות וחצי לאחר לידת האחיינית החדשה, בא לעולם האחיין – בן שני לגב’ אינה שוטמן.

לדברי האחיות שוטמן, תזמון הלידה היה אקראי לחלוטין, משום שדווקא היולדת אינה, הייתה זו שאמורה ללדת קודם מבחינת חישוב שבועות הלידה. “בסוף יצא לנו ביחד”, מחייכות בסיפוק שתי האחיות לבית שוטמן.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן