ספורט ישראל

שרת התרבות והספורט, ח”כ רגב: ייבדק יישום ממצאים למיגור תופעת האלימות במגרשים

0
0

ישנם אוהדים מסורים וטובים רובם ככולם מבקשים לעודד ולתמוך בקבוצתם וליהנות מחוויה ספורטיבית. לצערי, יש קומץ של עשבים שוטים שמכתימם ופוגעים בקבוצה שלמה ואיני מתכוונת לתת לכך יד! האוהדים החשודים במעשים, פגעו בתדמיתה של אחת מקבוצות הספורט החשובות והמשפיעות.
שרת התרבות והספורט, ח
שרת התרבות והספורט, ח”כ רגב: ייבדק יישום ממצאים למיגור תופעת האלימות במגרשים

שרת התרבות והספורט, ח”כ מירי רגב, אשר נרעשה כמו כל אזרחי המדינה מהתנהגות והתפרעות אוהדי בית”ר ירושלים עוד בטרם החל המשחק באצטדיון דו פיי דה ב’שרלרואה’ הבלגית ובהמשך השליכו אבוקות ורימוני עשן למגרש שגרמו להפסקת המשחק למשך כ-3 דקות וככל הנראה לקראת סיום המשחק השליכו חפץ שפגע בשוער של הקבוצה המקומית, הודיעה אמש (מוצ”ש), כי; “לאור מקרי האלימות במגרשי הספורט וערב פתיחת הליגה, הורתי למנכ”ל משרדי, עו”ד יוסי שרעבי, לעמוד בראש צוות מקצועי מצומצם אשר ירכז את כל הדוחות והממצאים, יעמוד על הפערים ויציע פתרונות אופרטיביים להתמודדות עם האלימות והגזענות במגרשי הספורט”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ב’משרד התרבות והספורט’, לא מתחמקים מן האמת הלא נוחה בנושא ודווחו בשקיפות, כי במהלך 2014/5 נפתחו 194 תיקי חקירה שהם עלייה של 33% לעומת השנה הקודמת.

כמו כן, נרשמה עלייה של 59% במספר העצורים, עלייה של 7% במספר האוהדים המורחקים וכן עלייה של 35% במספר כתבי האישום אשר שהוגשו על עבירות שבוצעו במהלך העונה.

מתוך 194 התיקים שנפתחו 14 בגין ביטויים המוגדרים כ’גזענות’, מתוך 105 העצורים 12 נעצרו על גזענות ומתוך 28 כתבי האישום שנפתחו 2 בגין גזענות.

במצב עניינים שכזה, חשפה שרת התרבות והספורט, ח”כ מירי רגב, את הנתונים הבאים ואמרה, כי; “עם כניסתי לתפקיד מצאתי פערים משמעותיים ביכולת להוציא לפועל ממצאים מדוחות שנערכו בנושא. הנחתי את מנכ”ל המשרד, כי הצוות, ילמד את כל הדוחות שנערכו במשרד בשנתיים האחרונות וזאת על מנת לבדוק יישום של ממצאים אשר יביאו למיגורה של תופעת האלימות במגרשים. מדובר בנושא חשוב שהנפגעים העיקריים הם חובבי הספורט בישראל.

ישנם אוהדים מסורים וטובים רובם ככולם מבקשים לעודד ולתמוך בקבוצתם וליהנות מחוויה ספורטיבית. לצערי, יש קומץ של עשבים שוטים שמכתימם ופוגעים בקבוצה שלמה ואיני מתכוונת לתת לכך יד! האוהדים החשודים במעשים, פגעו בתדמיתה של אחת מקבוצות הספורט החשובות והמשפיעות בישראל שיש לה קהל אוהדים רב ונפלא – בית”ר ירושלים ואסור לתת לדבר כזה להישנות. סיכמה השרה רגב.

דובר משרד התרבות והספורט, מר לי-שי הרצוג, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בצוות המקצועי שירכז את כל הדוחות והממצאים, יעמוד על הפערים ויציע פתרונות אופרטיביים להתמודדות עם האלימות והגזענות במגרשי הספורט, ייקחו חלק;

מנכ”ל משרד התרבות והספורט, עו”ד יוסי שרעבי, משטרת ישראל, התאחדות הכדורגל, כב’ השופטת המחוזית (בדימוס) עדנה בקנשטיין, העומדת בראש ’המועצה למניעת האלימות בספורט’ ונציגי האוהדים. הצוות, צפוי להציג את מסקנותיו עד סוף חודש אוגוסט.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן