כאן סלבס ישראל

בנימין ושרה נתניהו, מייקל דאגלס וזיטה ג’ונס גיבורים של החיים

הערב במעמד ראש הממשלה מר נתניהו, יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, ויו"ר הסוכנות היהודית מר נתן שרנסקי ואורחים, הוענק למייקל דאגלס, פרס "בראשית" (Genesis Prize) בסך מיליון דולר, הניתן לאיש מקצוע רב הישגים ובעל מוניטין בינלאומי מכל העולם, המהווה דמות מופת בקהילתו ויוכל להעניק השראה לדור הצעיר של העם היהודי ברחבי העולם, הפרס, מכונה גם; "פרס נובל היהודי" מטעם; ממשלת ישראל, הסוכנות היהודית ו’קרן ג’נסיס‏’ זאת בשל פעילותו הנמרצת של דאגלס כ’שגריר שלום של האו"ם’, ו’למען המורשת היהודית’ ומדינת ישראל.
0
0
בנימין ושרה נתניהו, מייקל דאגלס וזיטה ג’ונס: גיבורים של החיים וגיבורים של הסרטים
בנימין ושרה נתניהו, מייקל דאגלס וזיטה ג’ונס: גיבורים של החיים וגיבורים של הסרטים

“חוויותיהם האישיות של מי שבחרו לעמוד לצידנו, לצד העם היהודי, נגעו לליבנו…” – במילים אלו, בחרו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ורעייתו הגב’ שרה, אשר אירחו הבוקר (חמישי, א’ בתמוז התשע”ה) במעון ראש הממשלה בירושלים את השחקן והמפיק אמריקאי מר מייקל קירק דאגלס ((Michael Kirk Douglas, זוכה פרס אוסקר ופרס גלובוס הזהב, בנו של השחקן היהודי-אמריקאי קירק דאגלס ואת רעייתו של מייקל השחקנית הגב’ קתרין זיטה ג’ונס יחד עם ילדיהם מייקל-דילן וקאריס-זיטה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הממשלה מר נתניהו, העלה לפני שעות אחדות פוסט ב’יומן רשת’ של הפייסבוק, וכתב רעייתי שרה ואני אירחנו הבוקר את מייקל דאגלס ואת רעייתו השחקנית הגב’ קתרין זיטה ג’ונס.

מייקל, ריגש אותנו בסיפורו האישי; בנו דילן, רצה להתחבר אל העם היהודי וביקש מהוריו לחגוג את ’בר המצווה’ שלו בכותל המערבי בירושלים. ואכן, בני המשפחה, הגיעו ארצה בשנה שעברה וחגגו כאן את האירוע המרגש, שחיבר אותם אל עמנו, ארצנו ומורשתנו. בשנה הבאה, סיפרו לנו, בני הזוג, בכוונתם להגיע ארצה, כדי לחגוג גם את בת המצווה של בתם.

קתרין זיטה ג’ונס אשתו של השחקן מייקל דאגלס עם יאיר בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והגב’ שרה נתניהו | צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

מר נתניהו, המשיך וכתב, כי; “מייקל וקתרין, סיפרו לנו על התרשמותם מירושלים בירתנו היפה ומנופיה של ארץ ישראל בביקורם השני כאן. הם שאלו אותנו איך מוצאים את הזמן למשפחה בתוך סדר היום העמוס, והשבנו שאכן מדובר באתגר משמעותי בשל מחויבותי לתפקידי כראש הממשלה של מדינת ישראל, אך ששנינו עושים מאמץ, כדי למצוא את הרגעים האישיים שלנו עם בנינו, שהם אמנם מעטים אך מאוד חשובים ויקרים לליבנו.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ורעייתו הגב’ שרה, סיכמו את התרשמותם; “חוויותיהם האישיות של מי שבחרו לעמוד לצידנו, לצד העם היהודי, נגעו לליבנו. דאגלס, יקבל הערב את “פרס בראשית” בזכות הישגיו המקצועיים והחיבור העמוק למורשתו היהודית ולמדינת ישראל. רעייתי ואני בירכנו את דאגלס על זכייתו בפרס ועל היותו ידיד אמת של ישראל, שקשר את נפשו בנפשנו ובחר לפעול מתוך השפעתו הציבורית למען עם ישראל ובעמדה ברור נגד ביטויי האנטישמיות בזמננו”.

השף ומנחה תוכניות בישול משה שגב, היה האיש המופקד על “הארוחה ההוליוודית” בה השתתפו גם ילדי הזוג דאגלס וג’ונס וכן בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו.

מעבר להיותו “מדריך תיירים” לשעה קלה, בה המליץ מר נתניהו על מקומות שכדאי לבקר בהם ברחבי ארץ ישראל וניאות בעונג לספר על פי בקשתו של דאגלס, על המבצע לחילוץ בני הערובה מ’מטוס סבנה’ שבה שנחטף ב-8 במאי 1972. מטוס נוסעים של חברת התעופה הבלגית סבנה שר יצא ב-טיסה 571 מהעיר בריסל עם נחיתת ביניים בעיר האוסטרית ווינה לנמל התעופה לוד, נחטף ע”י מחבלים מ’ארגון ספטמבר השחור’ והונחת בנמל התעופה לוד.

השחקנית קתרין זיטה ג’ונס אשתו של השחקן מייקל דאגלס עם הגב’ שרה רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

המטוס החטוף, כזכור, שוחרר מקץ יממה בפעולה נועזת של סיירת מטכ”ל שבה השתתף ראש הממשלה מר בנימין נתניהו כקצין ולוחם ללא חת ב’סיירת מטכ”ל’.

הערב במעמד ראש הממשלה מר נתניהו, יו”ר הכנסת ח”כ יולי אדלשטיין, ויו”ר הסוכנות היהודית מר נתן שרנסקי ואורחים, הוענק למייקל דאגלס, פרס “בראשית” (Genesis Prize) בסך מיליון דולר, הניתן לאיש מקצוע רב הישגים ובעל מוניטין בינלאומי מכל העולם, המהווה דמות מופת בקהילתו ויוכל להעניק השראה לדור הצעיר של העם היהודי ברחבי העולם, הפרס, מכונה גם; “פרס נובל היהודי” מטעם; ממשלת ישראל, הסוכנות היהודית ו’קרן ג’נסיס‏’ זאת בשל פעילותו הנמרצת של דאגלס כ’שגריר שלום של האו”ם’, ו’למען המורשת היהודית’ ומדינת ישראל.

This morning, my wife Sarah and I hosted actor Michael Douglas and his wife, the actress Catherine Zeta-Jones, along with their children Dylan Michael and Charys Zeta.

Michael will receive the Genesis prize this evening, not only because of his professional achievements, but also because of his deep connection to Jewish traditions and the State of Israel. My wife and I congratulated Douglas on his win. He is a true friend of Israel, one who uses his public influence to take a clear stand against anti-Semitism.

Michael and Catherine told us about their impressions of our capital Jerusalem as well as the beautiful landscapes of the Land of Israel.

The couple also told us how their son wanted to have a deeper connection with the Jewish people and asked his parents to celebrate his Bar Mitzvah at the Western Wall in Jerusalem. (The family came to Israel last year for the celebration.) Next year, they said, the family will be back in Israel to celebrate the daughter’s Bat Mitzvah.
To Michael, Catherine, and the whole family: Thank you for all that you do, and I hope to see you again soon in Israel.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן