ספרים | סופרים | משוררים

שבוע הספר: כ- 1,800 הורדות ביממה לספר דיגיטלי במתנה מ-באליגם

הצלחת הפיילוט מוכיחה שהציבור כמהה לספרים חדשים, אבל מעדיף לקבל ולקרוא אותם בדרך שנוחה לו ◄ הספר "תחרה וצבע", המוצע ’להורדה ללא תשלום’ במסגרת המבצע, הוא רומן ראשון בטרילוגיה סוחפת. טליה בלום, בלוגרית ישראלית בת 26, נוחתת באנגליה בפתחו של הקיץ, בסיפור על תשוקה גדולה, ארוטיקה ומאבק על חיים באהבה.
0
0
שבוע הספר: מעל 1,800 הורדות ביממה לספר דיגיטלי במתנה מ-באליגם | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שבוע הספר: מעל 1,800 הורדות ביממה לספר דיגיטלי במתנה מ-באליגם | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בעוד “שבוע הספר” במרבית המקומות בארץ מקרטע, הוא חי ותוסס בטאבלטים ובסמארפונים. מבצע “ספר דיגיטאלי במתנה” שהשיק אתר הקניות באליגם, יחד עם אינדיבוק, הביא למעל 1,800 הורדות ביממה הראשונה, לאחר שהופץ בניוזלטר שנשלח למנויים. במסגרת המבצע, מוזמנים הגולשים להוריד לעצמם ’ללא תשלום’ למכשיר הסלולרי את רב המכר; “תחרה וצבע” של אילת סוויטיצקי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

טל לב, מנכ”לית באליגם, אתר השופינג של ישראל, מסרה, כי מבצע “ספר במתנה” הוא פיילוט לקראת אירוע דיגיטאלי אלטרנטיבי שמתוכנן לשנה הבאה ויערך כולו און ליין בשיתוף עם הוצאות הספרים שמציעות ספרים אלקטרוניים.

המהלך, נעשה במסגרת הרחבת הפעילות בתחום ’המובייל’, שתופס נתח הולך וגדל משעות היממה של כולנו. זיהינו, כי 60% מהטראפיק והקניות באתר ’באליגם’ נעשים ממובייל ולכן השקנו אתר מותאם אשר מקל על הגלישה ויוזמים מבצעים מיוחדים בתחום זה.

לדברי טל לב, לאחר המהפכה המקוונת שעבר תחומי מוצרי הצריכה, התיירות, הסרטים והמוזיקה גם ’שוק הספרים’ הולך והופך לדיגיטלי עם היצע גדל של ספרים ואפשרויות טכנולוגיות שאין בספרים המודפסים.

ההצלחה של המבצע, מוכיחה שהציבור כמה לספרים חדשים, אבל מעדיף לקנות ולקרוא אותם בדרך שנוחה לו בסלולרי או בטאבלט. הספר הדיגיטלי מקצר משמעותית את הדרך שבין הסופר לבין הקורא וכדאי לכולם לא להיאבק במגמה אלא להצטרף אליה.

שבוע הספר לא מת: מעל 1,800 הורדות ביממה לספר דיגיטלי במתנה של באליגם

הספר “תחרה וצבע”, המוצע ’להורדה ללא תשלום’ במסגרת המבצע, הוא רומן ראשון בטרילוגיה סוחפת. טליה בלום, בלוגרית ישראלית בת 26, נוחתת באנגליה בפתחו של הקיץ.

טליה, נאבקת ב’מאניה דפרסיה’ ומגיעה לביתו של אחיה דני בעיר לונדון, בניסיון להציל את עצמה, מעצמה – אבל אז היא פוגשת את בן סטורם. זה סיפור על תשוקה גדולה, ארוטיקה ומאבק על חיים באהבה.

הנחיות הורדת הספר “תחרה וצבע”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן