נגישות כאן ישראל

חדרה: העירייה, הביאה להרשעת נהג ב’חניית נכים’ ללא תו נכה בתוקף

0
0

עיריית חדרה, הגישה כתב אישום נגד נהג שחנה במקומות המיועדים לנכים תוך שימוש ב-תו הנכה של אחותו, שנפטרה לפני מספר שנים ◄ בית המשפט; “העובדה שהנאשם החנה את הרכב במקומות המיועדים לחניית נכים ופקיעת הצורך בתו הנכה בעקבות פטירת אחותו, מלמדים על מעשי המרמה המובהקים שביצע הנאשם, שאינו נכה, בעצם המשך השימוש בתו זה לאחר מותה”.
חדרה: העירייה, הביאה להרשעת נהג ב’חניית נכים’ ללא תו נכה בתוקף
חדרה: העירייה, הביאה להרשעת נהג ב’חניית נכים’ ללא תו נכה בתוקף

עיריית חדרה, הגישה באחרונה כתב אישום נגד נהג שחנה במקומות המיועדים ל’רכב נכה’ תוך שימוש ב’תו נכה’ של אחותו. השבוע, הרשיע בית המשפט את הנהג והטיל עליו קנס בגובה 6,000 שקלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בשני מקרים שונים הבחינו פקחי עיריית חדרה ברכבו של האיש, חונה במקום המיועדים לנכים משותקי רגליים. בדיקת מסופון מול משרד הרישוי, העלתה, כי רכבו לא היה זכאי באותה עת ל-תו נכה, וכי תו הנכה שהיה ברשותו אינו תקף.

הנהג, טען, כי התו שייך לאחותו, וכי קיבל את התו לרכבו לצורך הסעת אחותו הנכה.

בדיקה נוספת, העלתה מסמך המלמד על פטירתה של האחות בשנת 2010, כך שבעת ביצוע העברה לא היה המשתמש ברכב זכאי ל’תו נכה’ כלשהו. למרות זאת המשיך הנאשם להשתמש בתו הנכה ועשה בו שימוש לרעה כאשר היה מחנה במקומות המיועדים ל-חניית נכים ובמקומות מוסדרים, מבלי לשלם אגרת הסדר חנייה העירונית.

עיריית חדרה, הגישה נגדו כתב אישום, ובבית המשפט, ניסה האיש, לטעון, כי משרד הרישוי, לא עדכן אותו אודות פקיעת תוקפו של התו, אולם טענתו, נדחתה.

בית המשפט, קבע, כי אף על פי שתוקפו של תו הנכה פג עם פטירת האחות, אשר לצרכיה בלבד הוא נועד, לא חדל הנאשם מן השימוש בתו שניתן לה בשעתו ובתוך כך ביצע את העברות המיוחסות לו.

“העובדה שהנאשם החנה את הרכב במקומות המיועדים ל-חניית נכים ופקיעת הצורך בתו הנכה בעקבות פטירת אחותו, מלמדים על מעשי המרמה המובהקים שביצע הנאשם, אשר אינו נכה, בעצם המשך השימוש בתו זה לאחר מותה”, קבע בית המשפט.

בעקבות כל זאת הרשיעו בית המשפט בביצוע העבירות והטיל עליו קנס בגובה 6,000 שקלים בגין שתי עברות החנייה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן