אוניברסיטה | מכללה

בר-אילן, תעניק תוארי דוקטור כבוד לנשיא המדינה מר ריבלין, ולרמטכ”ל לשעבר בני גנץ

0
0

בין מקבלי התארים תוארי דוקטור לשם כבוד; הזמר והשחקן יהורם גאון, הרב פרופ’ נחום אליעזר רבינוביץ’, ציפורה מזרחי קרסו ואריאל קרסו (ישראל) ד”ר סם אלטר (אוסטרליה), ריימונד אקרמן (דרא”פ) סר אנדרה גיים (בריטניה) ארגון תגלית (ארה”ב וישראל), קולונל ריצ’ארד קמפ(בריטניה), הרבנית חנה הנקין (ישראל), סרחיו גרוסקופף (ארגנטינה), בלו גרינברג (ארה”ב), ד”ר יוסף צ’חנובר (ישראל), לורן טראו (בלגיה), ד”ר סם אלטר (אוסטרליה).
בר-אילן, תעניק תוארי דוקטור כבוד לנשיא המדינה מר ריבלין, ולרמטכ
בר-אילן, תעניק תוארי דוקטור כבוד לנשיא המדינה מר ריבלין, ולרמטכ”ל לשעבר בני גנץ

אוניברסיטת בר-אילן, תעניק בשבוע הבא (יום שני אור לא’ סיון התשע”ה (18.5.15), תואר דוקטור לשם כבוד ל-14 אנשים וארגונים במסגרת אירועי חבר הנאמנים ה-60 של האוניברסיטה בסימן 60 שנה להיווסדה של אוניברסיטת בר-אילן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בין מקבלי התארים, יעניק נשיא אוניברסיטת בר-אילן, הרב פרופ’ דניאל הרשקוביץ’, את תואר ’דוקטור לשם כבוד’ לכב’ נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין, הנשיא ה-10 של מדינת ישראל, זאת לאות הוקרה על פעילותו רבת השנים שתרמה לחיזוק מעמדה של מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי ולטיפוח סמליה הממלכתיים ובהם עיר בירתה ירושלים. “אמונתו וחתירתו הנחרצת להבטחת שוויון זכויות מלא לאזרחי המדינה כולם ולחיזוק האחדות, באו לידי ביטוי בכל תפקידיו בעבר וביתר שאת, בתפקידו היום, כנשיא המדינה”.

עוד יעניק נשיא האוניברסיטה הרב פרופ’ דניאל הרשקוביץ’, את התואר דוקטור לשם כבוד לרב אלוף במיל’ בנימין (בני) גנץ, הרמטכ”ל ה-20 של מדינת ישראל, מפקדו העליון ב-4 השנים האחרונות. “כמי שביטחון המדינה היה תמיד לנגד עיניו, פעל גנץ ללא לאות להגנה על המדינה ותושביה. הוא בלט כמנהיג והיה מופת לחיילי צה”ל”.

את התואר דוקטור לשם כבוד יקבל גם הזמר והשחקן יהורם גאון, חתן פרס ישראל. “מאות שיריו שהפכו לנכס צאן ברזל בזמר העברי ושלל הדמויות שגילם בהופעותיו, נחקקו באתוס הישראלי והעשירו את התרבות הישראלית ואת השפה העברית”.

הרמטכ”ל לשעבר בני גנץ, יקבל מאוניברסיטת בר-אילן, דוקטור כבוד במסגרת 60 שנה להיווסדה

ברשימת מקבלי התואר השנה, נמצאים גם הרב פרופ’ נחום אליעזר רבינוביץ’, ראש ישיבת “ברכת משה” ב-מעלה אדומים וחוקר מעמיק במשנתו של הרמב”ם. “באישיותו ובפועלו החינוכי מציב פרופ’ רבינוביץ’ מופת לאדם המשכיל לשלב בחייו את המחקר המדעי המעמיק עם העיסוק השקדני בתורה, האידיאל שעליו מושתתת אוניברסיטת בר-אילן”.

יועצת תקשורת, מערך הדוברות אוניברסיטת בר-אילן, הגב’ רונית דקל, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; עוד יקבלו את התואר ד”ר לשם כבוד מטעם אוניברסיטת בר-אילן; הגב’ ציפורה מזרחי קרסו ומר אריאל קרסו (ישראל) ד”ר סם אלטר (אוסטרליה), ריימונד אקרמן (דרא”פ) סר אנדרה גיים (בריטניה) ארגון תגלית (ארה”ב וישראל), קולונל ריצ’ארד קמפ (בריטניה), הרבנית חנה הנקין (ישראל), סרחיו גרוסקופף (ארגנטינה), בלו גרינברג (ארה”ב), ד”ר יוסף צ’חנובר (ישראל), לורן טראו (בלגיה), ד”ר סם אלטר (אוסטרליה).

התארים, יוענקו בטקס חגיגי ביום שני, אור לא’ סיון התשע”ה (18.5.15) בשעה 19:30 ב’פארק האחדות’ ע”ש משפחת דהאן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן