הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-1 עד ה-7 במאי 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-1 עד ה-7 במאי 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-30 באפריל 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-1 עד ה-7 במאי 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
ילידי השבוע חווים את ביקורו של הכוכב מארס במזל שלכם ולכן זהו זמן מעולה לביצוע ומימוש תכניות שהיו לכם עד היום, אך מסיבות שלא תלויות בכם לא יצאו לפועל.

♥ ל- מזל החודש – שור

♥ מזל שור התאמה לבני מזלות אחרים

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ אתם נמצאים בתקופה מאוד טובה שלכם שהיא תקופה של התעוררות פיזית ומנטלית בגלל ביקורם של שני כוכבים שנמצאים החודש במזל שלכם. הכוכב מארס טוב עבורכם כיוון שהוא נותן לכם את הכוח הפיזי לעשיית פרויקטים שמזמן רציתם וגם בעזרת הכוכב מרקורי שמבקר במזל שלכם ונותן לכם חשיבה יותר מעמיקה ויצירתית שגורמת לכם לממש תכניות משמעותיות שיעזרו לכם בהמשך.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב וונוס שנמצא במזל שלכם נותן לכם יכולת טובה של יחסי אנוש עם הסביבה הקרובה וגם מעניק לכם את היכולת להצליח בתוכניות הכספיות שאתם מתכננים לטווח הארוך. ייתכן שעדיין אינכם יכולים לחשוף את תכניותיכם לכולם ועדיף שאת חלקם אף תסתירו עד אשר תהיו בטוחים שאתם עושים את המהלך הנכון. בשבוע הזה עדיף שהמיקוד יהיה על חיזוק היחסים הבין אישיים.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ זוהי תקופה מעולה מבחינה חברתית כיוון שכוכבים מאוד משמעותיים נמצאים בבית המקושר עם היכולת שלכם לשדרג את עצמכם במעלה הסולם החברתי אליו אתם רוצים להשתייך. זה בדיוק הזמן לעשות בדק בית עם עצמכם ולוודא שאכן אתם משדרים את הדבר הנכון, כאשר אתם מנסים ליצור רושם או להתחבב על אנשים שונים. מבחינה כספית תוכלו לעמוד בתכניותיכם ולכן אל חשש.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ בחודש הקרוב מרבית הכוכבים יוצרים זוויות אתגריות אל המזל שלכם ולכן הכל מרגיש לכם יותר דחוס ואף מרגיז. מאחר ומזמן לא חשתם בעוצמה אנרגטית זו שגורמת לכם לדאגה ואף לעצבנות, הרי עכשיו זה הזמן הנכון להרפות במקצת ולעשות רק את מה שהכי נחוץ לכם. השתדלו עד כמה שאפשר למתן את עצמכם ולכו אך ורק למקומות טובים לכם מבחינה אנרגטית. יחסי האנוש שלכם יהיו עכשיו קלים וזורמים יותר.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב וונוס נמצא בבית הקריירה שלכם ונותן לכם את התחושה הטובה מבחינה אישיותית כיוון שאתם מרגישים שאתם יכולים לממש את עצמכם בקלות יותר, דרך יחסים בין אישיים שיכולים לעזור לכם להתברג למקומות הנכונים. מאחר וגם הכוכב יופיטר נמצא בבית תת המודע שלכם יהיה זה הדבר הנכון להקשיב לאני הפנימי שלכם בשלב זה גם אם עובדה זו תהייה נוגדת את ההיגיון שלכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ אתם נמצאים בתקופה שבה אתם רוצים שהדברים יזוזו יותר מהר עבורכם, אך נראה שלא תמיד כך הם פני הדברים. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל עברתם תהפוכות מאוד משמעותיות בשנים האחרונות ועכשיו מגיע לכם קצת שקט ואילו אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, עדיין מחכים לכם שנים לא פשוטות שבהם במידה ותשכילו לעשות זאת נכון, תוכלו לשנות ולשדרג את חייכם לכיוון אליו אתם שואפים.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת, ולכן זה בדיוק הזמן הנכון לחשבונות נפש אותם אתם רוצים לעצמכם על מנת לבדוק האם אתם נמצאים בצד הנכון של תכניותיכם הנוכחיות והעתידיות. מבחינה כספית זוהי תקופה פחות טובה אך נראה שזה בדיוק הזמן הנכון לדחוף את עצמכם מבחינה מקצועית ולאחר שתרגישו בטוחים בנושאים אלה תוכלו להמשיך בבניית פרויקטים חדשים.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב וונוס נמצא בבית השותפויות שלכם ולכן זה בדיוק הזמן הנכון ליהנות מיחסים בין אישיים טובים שיצרתם לעצמכם עם הסביבה הקרובה. זהו חודש שבו תוכלו לקדם את עצמכם בתחומים רבים עם האנשים הקרובים לכם, כיוון שתראו כיצד אנשים שתמכתם בהם בזמנים שונים מחזירים לכם אהבה והביטחון האישי שלכם יעלה בעקבות כך. השתדלו יותר לנוח ולא לפזר אנרגיות היכן שלא צריך.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ בתקופה הקרובה יהיה לכם רצון להיות הרבה יותר יצירתיים מאי פעם בגלל ריבוי כוכבים במקום המקושר עם ילדים ואומנות. השקיעו זמן איכות עם אנשים צעירים מכם כיוון שנראה ששעות אלה ישאירו את חותמם אצלם לעוד הרבה שנים ובמחשבה פרקטית לזמן הארוך , עובדה זו תהיה גם מאוד חשובה עבורכם. אל תתנו לחששות לעכב אתכם כיוון שעכשיו אתם בדיוק בזמן הנכון להחצין את היצירתיות הטמונה בכם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ כל הקשור לתחום המשפחתי בחייכם מעורר אצלכם עכשיו קונפליקטים כיוון שאתם מתנדנדים לגבי מהו הצד הנכון אותו עליכם לבחור. נראה שהדגש כרגע הוא על הצד האישי בו כל אחד מבני המשפחה חושב מה הכי נכון לו לעשות. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לשאול את הקרובים לכם מבלי להיכנס לעימותים מיותרים מהו סדר העדיפויות שלו ואז לפעול במשותף.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ זהו בדיוק הזמן שבו אתם מרגישים שאתם נושאים עליכם משא שהוא מאוד משמעותי עבורכם ואף כבד כיוון שהסביבה כל הזמן מצפה מכם שתעזרו להם, אך אלה הן בדיוק הציפיות שאתם גרמתם לכולם לקבל מכם. זהו הזמן שמומלץ לעצמכם להוריד לחץ אל מנת שתוכלו לממש את כל ההבטחות שנתתם ברגעים שבהם חשתם שהכול זורם. חשוב מאוד שתלמדו לקחת ולתת, אך כל דבר בפרופורציה הנכונה.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ מבחינה כספית אתם נמצאים היום במצב מאוד עדין בגלל העובדה שמצד אחד יש לכם צורך בחופש ושחרור ומצד שני חשוב לכם מאוד להיות בטוחים מבחינה כלכלית ולא לפעול בצורה ספונטנית כפי שלפעמים מאוד חשוב לכם לעשות. מאחר והכוכב מרקורי עומד לבצע את החנייה הקרובה שלו בבית המקושר עם הסביבה הקרובה אצלכם, חשוב מאוד לעשות תאומי ציפיות כדי לא להיכנס לעימותים מיותרים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן